TNT post verknalt keer op keer levering Profotonet

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

ProfotoNet lost het altijd prima en zeer netjes op. Maar de bezorging door tante Post (ik ben even kwijt hoe het laatste restantje van onze post na de laatste uitverkoop heet) is op sommige plekken in Nederland erbarmelijk.
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Toen ik nog in NL woonde, bestelde ik regelmatig vinyl (LP's e.d.). Omdat ik van vrienden hoorde dat deze pakketjes bij hen wel eens dubbel werden gevouwen om het door de brievenbus te kunnen duwen (niet zo heel handig natuurlijk), vroeg ik elke keer aan de winkels waar ik het bestelde of ze op het pakketje wilde schrijven "Breekbaar, niet vouwen!". Misschien kun je dat ook aan Profotonet vragen als je tenminste denkt dat het aan het laatste deel van de route ligt.
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

Misschien dat mijn antwoord nu allang door tijd is achterhaald,
voorheen kon je een poststuk verzenden aan :
"jouw naam"
poste restante kantoor "postkantoor bij jou in de buurt"

en het met een legitimatie afhalen.
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ook nooit geen last met profonet(top zaak) 1 keer had ik door mijn eigen fout 2 x hetzelfde bedrag overgemaakt.hebben ze weer netjes terug gestort zonder te bellen.

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
digicanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 854
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:44
WoonplaatsCOLON Hooghalen

Profotonet kan ook op een adres afleveren, ik laat het meestal bezorgen daar waar ik ben thuis of op het werk. Op het werk word het vrijwel bij mijzelf afgegeven dus zie ik meteen of er iets niet in de haak is.

Wanneer je brievenbus aan de juiste afmetingen voldoet mag ook dit niet een probleem zijn, ik vrees de vele post in de fietstas dat dat de oorzaak wel eens kan zijn....

Overigens zelf nog nooit problemen gehad.
M.vr.gr Bert
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Ook hier nog nooit problemen met profotonet. 1 keer iets anders geprobeerd, en meteen gekreukte foto's. Voor mij niets anders meer.
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Hoi,

Ik heb twee keer het genoemde probleem meegemaakt. Overigens, werd het keurig door Profotonet opgelost.

Mijn idee hoe het ontstaat: Postbodes die onzorgvuldig met de post omspringen.

Overigens, doe ik nu alles via Vakcolor. Deze verpakken de foto's t/m 24x36cm tussen twee hele stevige stukken karton, waardoor het knikken in de hoeken haast niet mogelijk is. Daarna gaat er natuurlijk een ruime envelop omheen.

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Selmak
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 13:03
WoonplaatsCOLON www.fotolijststudio.nl
CONTACTCOLON

Ik heb ook problemen met de postbode, niet met PFN. Als het om standaard afmetingen gaat, gaat het altijd wel goed, echter wanneer je vergrotingen laat bezorgen gaat het fout.

Die propt de postbode met geweld naar binnen met alle gevolgen van dien. Dat heeft me al aardig wat foto's gekost. Ik ben voornemens om de beste man/vrouw eens op te wachten als ik vrij ben en een hartig woordje met hem te spreken cq aan te pakken.

Het is toch van de zotte dat zo'n klojo even je pakketten zo naar binnen propt. Je betaald immers goed geld om het te laten bezorgen. Daar is dienstverlening en service integraal onderdeel van.

Niet de mentaliteit van "proppen die handel" dan ben ik er in ieder geval vanaf.
Website: http://www.fotografiesteve.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.fotografiesteve.nl/blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Ik bestel bij Ziggo webprint en deze keer werd het gewoon voor de brievenbus in de struiken gegooid in de regen! De brievenbus staat nl. aan de weg. Bij navraag aan de postbode waarom hij het daar had neergegooid zei hij: het kon er niet in :shock: . Nooit eerder problemen mee gehad dat het er niet in kon. We hebben 2 brievenbussen waarvan er 1 bovenin de opening heeft. Bij de vraag waarom hij niet aanbelde, kon hij geen antwoord geven. Ik begrijp wel waarom hij niet aanbelde, dan moest hij in de regen de auto uit.
De klacht bij de post neergelegd, maar het enige wat hun geven is hun welgemeende excuus.
Webprint heeft het wel vergoed, ondanks dat de fout niet bij hun ligt.
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
riktoyou
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2011 21:27

Zelf bestel ik ook altijd alles via profotonet. Van de 20+ pakketen het laatste jaar heb ik 2 keer een dubbel gevouwen envelope gehad.
Profotonet gebeld en dat wordt prima opgelost, wel zou men het in de gaten gaan houden als het vaker voorkomt in mijn regio.
Mijn brievenbus is prima, een bovenlader, met voldoende ruimte..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar