Huren camera

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Brell

Dit verhuurbedrijf lijkt mij niet echt goed gezien de rare zinnen.
http://www.camerahurennederland.nl/borg ... aarden.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

De site kan qua styling en tekst inderdaad nog wel wat aandacht gebruiken om het bedrijf wat beter te profileren.

Maar omdat deze meneer geen woordenkunstenaar is trek jij direct zijn hele business in twijfel?
Zonder verdere onderbouwing is dit nogal een vreemde conclusie!
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Brell

Misschien, aan de andere kant,de eerste indruk is de beste,laat dan je site nakijken op spelfouten of zins opbouw.
Afotos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 949
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009 18:38
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik zie nergens een kvk nummer, als je op postcode zoekt in het handelsregister van de kvk kom je niks tegen. De hele site is nogal amateuristisch (maar wel amusant). Of de eigenaar slechte bedoelingen heeft durf ik niet te zeggen, maar ik zou er zelf niks durven huren...
757D + 8-400 mm
camerahurennederland
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2013 00:02

Goedendag jongens,

Inderdaad is onze huidige pagina met speelfouten. Wij vinden dat ook erg eerlijk gezegd.
Wij ontwikkelen onze service en producten steeds. Mooiere en betere website zullen wij ook hebben.

Over producten dat wij verhuren. Op dit moment zijn wij zeer actief in de verhuur van Audio visuele apparaten.
Wij verhuren video en foto cameras aan particulieren en bedrijven. Voor vragen kunt u aan ons mailen of bellen
KvK nummer kunt u onderste gedeelte van onze website vinden.


info@camerahurennederland.nl
0681 774 775
KVK nr: 54986699

Vragen suggesties (positief of negatief) altijd welkom...
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Positief is dat je de tijd neemt om er op te reageren.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar