Schoonmaken camera.

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

cornelus079 schreefCOLON
HerrieNL schreefCOLONCC maakt wel degelijk nat schoon! ...........
Maar goed...aangekomen bij Chipclean na de vakantie vertelde hij dat officieel deze sensor niet nat gereinigd mag worden ivm het oplossen van de coating, maar hij heeft een speciale manier ontwikkelt voor deze sensor....nat en daarna nogmaals nat met een soort van neutraliser die hij zelf heeft ontwikkelt.....overigens ook maar m'n 5DMKII laten reinigen...zodat we weer met een schone lei naar buiten liepen.

Resultaat...helemaal "chip" CLEAN
Dit bedrijf is voor mij de beste in het land ik ben ruim 1 uur aan het rijden, maar is voor mij de moeite waard...en neemt alle tijd voor je, en ook zie je dat hij geniet van z'n werk!
Dus niet zeggen dat hier niet nat gereinigd en of hij wel of geen muts, kap op pet op heeft...daar kunnen Nikon en Canon een puntje aan zuigen!!
Wat een stom verhaal!!!
A. Alle sensors ( IR filters) mogen met gewone in de handel verkrijgbare natte reinigingsmiddelen schoongemaakt worden.
B. CC doet op deze manier goed aan klantenbinding. Het is makkelijk en snel verdiend.
C. Als CC zelf iets ontwikkeld heeft is dat zeer vreemd dat zij daar geen ruchtbaarheid aan geven. zo helen zij de ontwikkelingskosten er nooit uit! Zij gebruiken dus gewowon spullen van "visible dust" , "Photographic Solutions inc." of normale Methanol.

Leest mijn topic over sensor reinigen eens.

Groeten en succes, Gerard.

Helemaal mee eens.

Doe het cleanen gewoon zelf. Zo gauw gaat er niet iets kapot... 8)

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar