Oplichterij!

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Plaats m hier maar even:
http://www.speurders.nl/overzicht/canon ... q=canon+5d" onclick="window.open(this.href);return false;

Gevraagd naar het bodynummer omdat dit niet kon kloppen. Dit was het antwoord:

Hallo

Bedankt voor uw interesse in de Canon EOS 5D Mark II digitale SLR Camera Kit + Canon EF 24-105mm f / 4 IS USM - 21MP. Wij verzekeren u dat het product dat u zal kopen bij ons is authentiek en origineel kwaliteit.

Productbeschrijving: Canon EOS 5D Mark II digitale SLR Camera Kit + Canon EF 24-105mm f / 4 IS USM - 21MP
1 x Canon EOS 5D Mark II digitale SLR Camera
1 x Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM
Andere standaard accessoires
4 GB geheugenkaart meegeleverd


Product Garantie: 2 jaar internationale garantie.

Totale bestelling kosten voor een eenheid (verzending inbegrepen) 500euro

LET OP: De lage verkoopprijs van deze producten is het gevolg van onze voortdurende nieuwe jaar bonus sales.BUY twee units een extra item GET

GRATIS beschikbaar. Om meer te lezen over onze bonusaanbiedingen, bezoek http://www.mobilehouse.shop.tc" onclick="window.open(this.href);return false;

Verzendmethode: UPS / DHL / FEDEX Delivery Services

Levertijd: 48 uur na bevestiging van de betaling.

Betalingswijze: WesternUnion / MoneyGram voor 1 - 5 units
Bank Transfer voor 6 units en hoger

Verkoper Details:

MOBILE HOUSE LTD
20 Park Hill HOF VAN JUSTITIE
Beuken ROAD
LONDEN
ENGELAND
SW17 7LX
Tel: +447024043559

Ja, ben gekke Henkie niet!
(Als het hier verkeerd staat excuses!)
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

Degene die hier intrapt mag ook gewoon zijn geld direct op mijn rekening storten hoor. ;)
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Herdervriend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 339
GeregistreerdCOLON 23 Mrt 2011 22:18
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Ik zal het ook compleet niet vertrouwen. Alleen al het feit dat het adres zich niet beving in Nederland is compleet onbetrouwbaar.
Gebruikers-avatar
RemcoPhoto
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2011 12:23
CONTACTCOLON

xammy schreefCOLONDegene die hier intrapt mag ook gewoon zijn geld direct op mijn rekening storten hoor. ;)
Anders wel op mijn rekening... 8)
5D MkII | 17-40 1:4L USM | 24-105 1:4L IS USM | 70-200 1:4L IS USM | 100 1:2.8L MACRO IS USM | 50 1:1.4 USM | 430EXII | Phottix Strato II | Sirui N-1204 + K-20X
Johnalb

janpiet schreefCOLONPlaats m hier maar even:
http://www.speurders.nl/overzicht/canon ... q=canon+5d" onclick="window.open(this.href);return false;

Gevraagd naar het bodynummer omdat dit niet kon kloppen. Dit was het antwoord:

Hallo

Bedankt voor uw interesse in de Canon EOS 5D Mark II digitale SLR Camera Kit + Canon EF 24-105mm f / 4 IS USM - 21MP. Wij verzekeren u dat het product dat u zal kopen bij ons is authentiek en origineel kwaliteit.

Productbeschrijving: Canon EOS 5D Mark II digitale SLR Camera Kit + Canon EF 24-105mm f / 4 IS USM - 21MP
1 x Canon EOS 5D Mark II digitale SLR Camera
1 x Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM
Andere standaard accessoires
4 GB geheugenkaart meegeleverd


Product Garantie: 2 jaar internationale garantie.

Totale bestelling kosten voor een eenheid (verzending inbegrepen) 500euro

LET OP: De lage verkoopprijs van deze producten is het gevolg van onze voortdurende nieuwe jaar bonus sales.BUY twee units een extra item GET

GRATIS beschikbaar. Om meer te lezen over onze bonusaanbiedingen, bezoek http://www.mobilehouse.shop.tc" onclick="window.open(this.href);return false;

Verzendmethode: UPS / DHL / FEDEX Delivery Services

Levertijd: 48 uur na bevestiging van de betaling.

Betalingswijze: WesternUnion / MoneyGram voor 1 - 5 units
Bank Transfer voor 6 units en hoger

Verkoper Details:

MOBILE HOUSE LTD
20 Park Hill HOF VAN JUSTITIE
Beuken ROAD
LONDEN
ENGELAND
SW17 7LX
Tel: +447024043559

Ja, ben gekke Henkie niet!
(Als het hier verkeerd staat excuses!)
Het je ook een kocht in gediend bij speurders ??
mbr
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012 18:52

Heb contact met deze heren David Wilkie en Alfreddo Mancini gehad,
Ik wilde alleen betalen met visa of Pay-pal. deze meneer David Wilkie werd boos en zij dat mensen maar wat doen met zo een simpele betaling.
Ik vond ze iets te agresief als je niet betaald.
ps. ze zijn van Ebay verwijdert.

kijk ook even op de site van Radar voor versturen van je product.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

heel simpel als je niet mag ophalen, nooit doen. Als iemand een 5D mark II voor 500-900 euro aanbied, dan ben je met vliegreis nog veel goedkoper uit. Slim zijn ze wel, er staan er zoveel dat het niet echt opvalt. Zeker als je gewoon een leuke camera wil hebben en vaag iets weet van een 5D

Het grappige is dat in de verschillende advertenties wel vaak dezelfde foto's worden gebruikt.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Anoniem 4

Ik vind het wel wat hebben. Ze doen tenminste hun best. :D
Oplichterij zou ik het niet durven noemen. Het bedrog ligt er zo duimendik bovenop,
dat je als koper bij de rechter toch heel wat uit te leggen hebt waarom je het hebt gedaan.
In het gunstigste geval kan de rechter een psychiatrisch onderzoek gelasten,
met de kans ontoerekeningsvatbaar te worden verklaard, waardoor je tijdens de koop
handelingsonbekwaam moet worden geacht en de koop ontbonden moet worden.
Zo niet, dan heb je vette pech. :mrgreen:
..
..
Oja, in het andere geval ook. :oops: :cry:
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Heerlijk, die juristen... 8)
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Nadat ik direct na ontvangst van het antwoord al gereageerd heb naar Speurders kreeg ik gisteren zowaar een melding van Speurders om voorzichtig te zijn met deze aanbieder...... :roll: Snelle actie :evil:

Overigens zijn de adressen onder in ook erg leuk: het toekomstig vakantieadres staat er ook al op (HOF VAN JUSTITIE) net als de zeer NL beuken ROAD.....
Gr, JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar