Kent iemand Refoto Dedemsvaart ?

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

gs100
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2013 19:56

als je iets wil kopen wordt er direkt op de mail gereageerd, toen ik om uitleg vroeg over deze lens geen bericht, ben toen gelijk maar naar den ham gegaan en een nieuwe lens gekocht. heb marktplaats een tijd gevolgd en zag spulletjes die later weer door refoto werden aangeboden, gewoon een opkoper dus die voor het snelle geld gaat. koffie en garantie, alleen maar grootspraak
Nicovromans
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 20:29

Ik ben vorig jaar naar dedemsvaart gereden vanuit Tilburg omdat ik ook mijn vragen had.
Het bedrijf is gevestigd aan een woonhuis en het onthaal was erg gastvrij.
Ik ben naar buiten gegaan met een compleet nikon systeem met garantie.
Daarna nog enkele malen via internet lenzen en flitsers besteld. Service en betrouwbaarheid zijn erg goed.
Nico Vromans
Goirle
edufotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2013 16:34
WoonplaatsCOLON Hoogeveen
CONTACTCOLON

Ik heb er een maandje geleden een lens gekocht (Canon EF 70-200mm f/4.0L USM ) de service en vriendelijkheid was perfect, maar er was geen ruimte om te onderhandelen wat ik natuurlijk jammer vond. Ik werd geholpen in een fotostudio die er best wel professioneel uit zag. Er zat ook 6 maanden garantie op de lens, maar heb hier gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken. De verkoper werd me aanbevolen door een collega die goede ervaringen had. Naar mijn idee is deze verkoper wel betrouwbaar, maar zoals je weet is het bij 2e hands altijd uitkijken bij wat je koopt.
Studio60

Nicovromans schreefCOLONIk ben vorig jaar naar dedemsvaart gereden vanuit Tilburg omdat ik ook mijn vragen had.
Het bedrijf is gevestigd aan een woonhuis en het onthaal was erg gastvrij.
Ik ben naar buiten gegaan met een compleet nikon systeem met garantie.
Daarna nog enkele malen via internet lenzen en flitsers besteld. Service en betrouwbaarheid zijn erg goed.
Nico Vromans
Goirle
:lol: :lol:
Na dit bericht kreeg je zeker 15% korting.... :roll:
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

edufotografie schreefCOLON...er was geen ruimte om te onderhandelen...
Die is er bij veel grotere winkels vaak ook niet, niet iedere winkelier is overgestapt op koehandel met handjeklap.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Dit is een oud topic maar ik wil toch even reageren omdat ik hartstikke goede ervaringen heb met dit bedrijf en het hier wel erg negatief wordt afgeschilderd.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn camera met 1 van mijn objectieven hier ingeruild voor een nieuwe camera met objectief. Refoto zit aan de rand van een woonwijk in een bedrijfspand. Ze hebben een winkel/showroom en nemen uitgebreid de tijd om je vakkundig van advies te voorzien.
Zelf had ik al het nodige voorwerk verricht en offertes aangevraagd via internet. Er wordt echt meegedacht met de klant, goed geluisterd naar de wensen en aan de hand daarvan heb ik een advies gekregen dat mij prima paste.
Hun inruilbod voor mijn "oude" gear was ruim boven het gemiddelde. Aangezien ik altijd nog ga voor goed persoonlijk advies en niet voor dozen schuiven heb ik gekozen voor Refoto. Ik kan deze zaak iedereen aanraden.

Ze nemen ruim de tijd, je voelt je er welkom en hoeft geen nummertje te trekken om te worden geholpen. Voor mij een grote pre.
Ik kan rustig zeggen dat ik inmiddels jarenlang ervaring heb met div. camera's/objectieven en zaken die deze spullen verkopen. Refoto staat bij mij zeker in de top 3 en ik zal er zeker nog eens terugkomen.
Er is hier absoluut geen sprake van koehandel met handjeklap, ik vond het juist het tegenovergestelde. Er viel zeker te onderhandelen, en voor mij het belangrijkste, men nam heel ruim de tijd voor mij. Ik moest er een eind voor rijden maar een goed advies in een winkel is mij heel veel waard.

Voor mij een reden om het hier te plaatsen aangezien ik zelf ook op zoek ging naar dit bedrijf en hier terecht kwam. Ik heb het tegenovergestelde ervaren.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Selmak
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 552
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 13:03
WoonplaatsCOLON www.fotolijststudio.nl
CONTACTCOLON

Ik heb tot nog toe prima contact met ze gehad over de mail. Ik ga hier aanstaande maandag langs voor een lens (ben toevallig in de buurt, tis niet naast de deur).
Ik ben erg benieuwd.
Website: http://www.fotografiesteve.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://www.fotografiesteve.nl/blog/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar