Wie kan mijn foto verbeteren?

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
HooijmansNL
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014 13:25
WoonplaatsCOLON Boxtel

Hallotjes,

Ik ben nieuw hier en ik heb een klein vraagje.

Ik heb een foto gemaakt van me eigen, maar ik vind er een ding niet aan mooi.

Een oog van mij, mijn linker oog, hangt een beetje op de foto, en lijkt daardoor ontzettend klein (het ooglid hangt erg).

Ik heb dit zelf proberen weg te werken met Photoshop CC 2014, maar dit zonder goed resultaat.

Nu heb ik dus een vraag.

Zou iemand dit voor mij kunnen doen? Die er wel alle kennis van heeft, en die dus ook erg goed met foto's bewerken is?

Ik hoor graag van jullie.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Als je mazzel hebt, is er misschien wel iemand die dat voor je wil doen. Maar ik zou om te beginnen wel even de bewuste foto in dit topic posten, zodat we weten waar we aan beginnen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
HooijmansNL
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014 13:25
WoonplaatsCOLON Boxtel

Dat ga ik gelijk doen.

Dit is de afbeelding:
46050

Hier is dus te zien dat mijn (als je naar het scherm kijkt) rechter oog verder dicht zit dan mijn andere.
Anoniem 4

Zo iets bijv. Helemaal wordt onnatuurlijk.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/gallery ... e_id=46052" onclick="window.open(this.href);return false;
HooijmansNL
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2014 13:25
WoonplaatsCOLON Boxtel

Ja, zoiets ja!
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Mooi gedaan gerard!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik heb het momenteel te druk met Photoshop met andere foto's ( Tja, kijk ook liever naar mooie meisjes dan naar jouw hoofd :D ).

Maar wat denk ik de juiste manier zou zijn;
Het oog links kopiëren en spiegelen en naar de rechterkant zetten. Inclusief pupil. De pupil weer terugspiegelen op zijn nieuwe plaats omdat anders de highlights niet kloppen. En vervolgens alles met dodge/burn/curves/verzin-het-maar weer netjes op kleur brengen met de rest van het gezicht. Een beetje geoefend photoshopper moet dat wel in een half uurtje kunnen; op zo'n kleine resolutie wel sneller
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
wernerfotografie

Niets meer aan veranderen. Nobody is perfect :)
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Inderdaad. Laat jezelf zien, niet wie je zou willen zijn.
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Of je doet de foto over, en probeert wat poses.
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar