Welke bewerking?

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
gideonbolink
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2006 18:00
WoonplaatsCOLON Vorden

kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Gideon, ik vind de 4e foto zondermeer de apartste en bijna een abstract plaatje. Wat (kleur)echtheid, mag je dat zo noemen, zou ik nr 1 nemen. nr 2 vind ik te blauw en nr 3 te overweldigend. Uitsnede had ik anders genomen.
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Voor mij de eerste, vanwege de lekkere zonnige kleuren. Bij de tweede is 'al het leven eruit genomen' en het is toch nog een beetje tegenstrijdig dat rondom de tip van het blad de zonnige kleur nog wel aan de rand waar te nemen is. Bij de derde word je door de uitsnede naar de rand van het blad getrokken, maar op de één of andere manier komt de rand minder scherp over, kan mogelijk door het tegenlicht komen. En de zwart-wit versie, vind ik wel aardig, maar niet zo...

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar