Lightroom mobile voor de ipad

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
gongon
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014 12:39

Moet je wel een abonnement op cc hebben.
snarie

Er zijn vast wel mensen die dat hebben, die dit dan ook wel weer interessant vinden.
gongon
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014 12:39

Ik wilde er ook een abonnement op nemen maar je kan alleen met creditcard betalen en die heb ik niet dus jammer dan.
Canonflits

Abonnement is een logisch vervolg op illegaal gebruik van software.
Jammer dat je daar trouwens beslist een creditcard voor moet hebben. Ik zou Adobe er eens naar vragen.
Prijzen per maand zijn voor een amateurtje met een modale portemonnee niet gering.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Toevallig gisteren een abo afgesloten. Staat nu op € 12,99 per maand. Ok het is ruim € 150,00 maar je bent wel verzekerd van goede up to date software.

Ik verbaas mij er over dat velen zo een lens van € 500,00 kopen maar dit te duur vinden. Het nabewerken van foto;s is een belangrijk onderdeel van digitale fotografie en goede software maakt dit een stuk leuker.

Lightroom voor de Ipad lijkt mij erg handig buitenshuis maar helaas heb ik een samsung dus zal ik nog even geduld moeten hebben tot Adobe hier ook een versie voor maakt.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
gongon
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2014 12:39

Canonflits schreefCOLONAbonnement is een logisch vervolg op illegaal gebruik van software.
Jammer dat je daar trouwens beslist een creditcard voor moet hebben. Ik zou Adobe er eens naar vragen.
Prijzen per maand zijn voor een amateurtje met een modale portemonnee niet gering.

Ach vind het nogal meevallen.
Is nog niks bij wat je voor een abonnement voor mobiel bellen kwijt bent.

Nou is het abonnement 12,29 zag ik vandaag tot 14 april.
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Als je geen credit card hebt, je kunt een pre-paid halen bij de AH, of en dat is het meest vertrouwd een CashPassport bij GWK. CashPassport is een debetcard, dus je kunt er geld op storten en dat dan gebruiken voor bijvoorbeeld Adobe. Voordeel is dat je nooit en te nimmer geld kunt uitgeven dat je niet hebt. Iets waar ik nog wel eens last van had in het verleden.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
Gebruikers-avatar
EljaTrum
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007 15:04
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Op mijn weblog heb ik drie filmpjes staan waar je kunt zien hoe je Lightroom Mobile installeert en foto's op je iPad kunt zetten.
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts Academy; leer werken met Lightroom..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar