Err 11

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Khashoggi
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2019 09:29

Al even gezocht. Maar met err11 niets kunnen vinden.

Als ik mijn camera, de 77D met mijn laptop, MacBook air, verbind met elkaar gaat de verbinding in eerste instantie prima. Maar EOS utility zou dan automatisch moeten starten en doet dat niet. Ook krijg ik plots de melding err11. Ik kan hierdoor de foto's niet naar mijn laptop overzetten. Batterijen verwisseld van plek, krijg dezelfde melding. De foto's zetten op de telefoon is geen probleem, dat werkt gewoon. Probleem is dat dus de utility 2 niet wil openen zodra er verbinding is, als ik m zelf open herkent die de verbinding niet die er is.

Herstart is met zowel de laptop als de camera gedaan. Ook netwerk verwijderen en opnieuw toevoegen is gedaan. De laptop heeft geen standaard card reader, ben dus echt afhankelijk van die internet verbinding. Van de utility versie gebruik ik de meest laatste versie.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Als ik google op "Eos Utility Err11", krijg ik direct heel wat sites waar dit probleem en mogelijke oplossingen worden gegeven. Heb je dat al geprobeerd en wat was het resultaat?

Los daarvan: je gebruikt de wifi-verbinding, zo te zien. Dan kan je als noodoplossing toch gewoon even het kabeltje gebruiken? Dan heb je die ontbrekende cardreader niet nodig.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar