Border Sizer: graag wat uitleg over de werking

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Op advies hoe foto's te verkleinen ben ik via het forum getipt voor Border Sizer. ik heb nu versie 2.7.0a geinstalleerd en kan dus binnenkort de eerste foto's posten, maar heb wat vragen over de werking. Een help functie is niet aanwezig.

sharpen: dit staat standaard op 10%. is er een regel voor hoeveel dit normaal moet zijn.?

resize method: wat is het verschil tussen
smart
lanczos3
bspline

frames: er worden ook allerlei frames (frame models) geladen, maar waar kan ik zonder gewoon te proberen een overzicht zien van de lay-out van alle frames?
Gebruikers-avatar
Designer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 588
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 16:30
WoonplaatsCOLON Gaanderen
CONTACTCOLON

hoi,

border sizer ken ik persoonlijk niet, maar als er geen help file bij zit en je blijft problemen houden waarom dan niet even over naar Bordermaker
werkt goed makkelijk en snel, en een duidelijke helpfile
40D | 24-105 | 70-200 | 430 EX | gereedschapskist |
Gebruikers-avatar
Anne-Elise
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

kiran schreefCOLONOp advies hoe foto's te verkleinen ben ik via het forum getipt voor Border Sizer. ik heb nu versie 2.7.0a geinstalleerd en kan dus binnenkort de eerste foto's posten, maar heb wat vragen over de werking. Een help functie is niet aanwezig.

sharpen: dit staat standaard op 10%. is er een regel voor hoeveel dit normaal moet zijn.?

resize method: wat is het verschil tussen
smart
lanczos3
bspline

frames: er worden ook allerlei frames (frame models) geladen, maar waar kan ik zonder gewoon te proberen een overzicht zien van de lay-out van alle frames?
volgens mij heb je het over BDsizer als je meer wilt weten daarover, kijk dan eens hier http://www.fotogein.nl/text%20en%20uitl ... /index.htm
Annelies


Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Je hebt gelijk Anne-Elise, en bedankt voor de linm
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Je hebt gelijk Anne-Elise, en bedankt voor de link
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar