Herkenbaar?

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
BigZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2010 15:21

Ze zijn wel leuk en vaak herkenbaar. :oops:

http://www.youtube.com/user/dslrgearnoidea" onclick="window.open(this.href);return false;

Of je moet overstappen mag je zelf bepalen.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Ha, ha, ha, grappig..... als ik dit zo zie ben ik benieuwd naar het % gebruikers dat een dsrl op de automaat heeft staan.
Volgens mij gaan we daar van schrikken. Zonde toch...
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Leuke filmpjes en zeker herkenbaar, zie ze regelmatig lopen hier bij de molens :D
Ben wel blij dat er een hoop van zulke mensen zijn, het zou anders helemaal onbetaalbaar worden :D

Gr. John
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Ja, zo had ik het nog niet bekeken :D
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik krijg de laatste tijd steeds vaker de vraag of ik de mensen kan uitleggen wat alles betekent..
jah tuurlijk, welke stand doe je nu fotograferen dan? jeh, automatisch.. ofzo? dat groene vierkantje..(!) hahaha xD
erg zonde vind ik dit altijd..
maar ach, ze willen het leren.. :)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik vraag het mij af of ze het willen leren, als het in 5minuten kan dan wel maar zodra ze merken dat je er wat tijd in moet steken dan haken er een hoop af.Daarom verwijs ik ze meestal door naar wat websites voor wat zelfstudie, als ze daarna weer vragen hebben weet ik dat ze geïnteresseerd zijn en wil ik ze wel verder helpen.
Voorzover dat ik het zelf weet natuurlijk.
Scheelt een hoop tijd en energie die je beter kan besteden aan mensen die er echt meer mee willen doen.

Gr. John
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Zeer herkenbaar :D

Pas iemand geholpen die een DSLR in gebruik had van een kennis waarbij de lens defect was. Wat hij ook probeerde de lens stelde niet meer automatisch scherp. Hij ging maar een nieuwe lens kopen die wel weer werkte voordat hij setje terug ging brengen naar zijn kennis. Even de schakelaat AF/MF op lens omzetten had hem veel zorgen gescheelt. Hij ging zelf ook zeker zo'n camera kopen......... lenzen wisselen vond hij lastig en was hij niet van plan, verdiepen in werking was ook niet aan de orde en toen ik over sluitertijden en diafragma begon ging helemaal het licht uit.

Heb de beste man maar geadviseerd de camera terug te geven en op zoek te gaan naar een goede compact of hybride :D

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Hahaha leuk, en volgens mij zijn het aantal gebruikers die hem op de bejaardenstand hebben staan ontelbaar!
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Anoniem 4

De bejaardenstand :?: Dat kan niet anders dan de M-stand zijn. Met fotograferen opgegroeid vanaf de Clack en het handwerk in de Doka.
Die hoef je niets meer te leren. Voor hen werken instellingen in de M-stand als een automaat.
Dat is heel wat anders dan de broekiestand voor dat jonge spul dat verwacht dat alles vanzelf gaat en dat je zelf nergens over hoeft na te denken.
Zo, even genoeg vooroordelen voor één topic. :mrgreen: (Inkoppen is mijn sterkste kant.)
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

:D na zo'n voorzet kon je ook niet meer missen.

"broekiestand" :D :D :D
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ach...
Die auto-stand zit er niet voor niets op. Zonde toch om 'm niet te gebruiken? :lol:
Gelukkig is het niet verboden...

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik denk niet dat veel mensen de stand gebruiken als ze eenmaal ontdekken dat je veel meer uit de foto's kan halen.
Maar zoals op vele apparaten zitten er soms functies die je niet of nauwelijks gebruikt.
Er zijn denk ik wel situaties dat ook een beroepsfotograaf zijn camera op deze stand zet, bijv. Journalisten in hectische omstandgheden, dan beter een foto die technisch misschien niet in orde is maar voor het nieuws toch belangrijk om te hebben. Dat levert meer geld op dan geen foto.
En niet te vergeten, de av en tv stand zijn ook gedeeltelijke automatische standen.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar