mijn Ferrari

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

xxx
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 26 keer gewijzigd.
Akumal

Je moet in het vervolg je smart wel beter parkeren hoor :D

rob.
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

Ik vond het trouwens erg aardig van je om nog even langs te komen om te vragen of je mijn auto's op de foto mocht zetten!! :lol: :lol:
LR.Erik
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2008 08:48
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout
CONTACTCOLON

Een Porche en een Smart op één foto........... Shame on you! O ja, die rode auto's moeten misschien even door Photoshop.

Nee even serieus: Aardig moment. Slechte belichting. Het zonlicht is te fel. De mensen erbij zijn, wat mij betreft, een slechte afleiding. Wel leuk, geen topper.
Sometimes the best destination is exactly where you are at the moment.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

LR.Erik schreefCOLONEen Porche en een Smart op één foto........... Shame on you! O ja, die rode auto's moeten misschien even door Photoshop.

Nee even serieus: Aardig moment. Slechte belichting. Het zonlicht is te fel. De mensen erbij zijn, wat mij betreft, een slechte afleiding. Wel leuk, geen topper.
Nee dat weet ik ook. We liepen net van die garage weg en keek om zag ineens die Smart staan die er daarvoor niet stond.

Maar het contrast :lol:

Gr. Chris
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

En je droomt nu zeker van een rode smart bokkie?????


Sorry...je heet chris :roll:
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar