vreemde vogel

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ricknoteboom
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2007 14:01
WoonplaatsCOLON Nijmegen

1e paasdag bij familie... en omdat de hele dag chocolade-eitjes eten niet zo goed is voor de lijn de camera maar meegenomen en de tuin van mn oom en tante ingedoken om wat bloemetjes en kleine beestjes te schieten.
Kun je indenken hoe verbaasd ik was toen ik ineens deze vogel tegen het lijf liep ;) het is gelukkig een soort die niet schuw is, want met de 60mm macro moest ik toch aardig dichtbij kruipen om hem goed op de foto te krijgen!

Ik ben deze soort nog nooit eerder tegengekomen, maar voordat ik hem vol trots naar mijzelf ga vernoemen wil ik toch even weten of hier iemand bekend is met deze vogel...

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=133382[/img]
Alleen citrusfruit heeft het morele recht tegen persvrijheid te zijn.
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

dit is de Polifinario...

afstammeling van de welbekende Kroet

onzichtbaar in ander jaar getijde.. op de film niet vast te leggen.. waarschijnlijk op een stickie wel dus..

welk filter zat er bij jou op????

Knap werk trouwens..

psssssssst niet teveel doorvertellen.. voor je het weet staat het gehele team van grasduinen bij je op de stoep..

plezier...
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Hij/zij is in elk geval vlijmscherp vastgelegd. Maar ja... vind je het gek als ie niet beweegt. :lol:

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
Ricknoteboom
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2007 14:01
WoonplaatsCOLON Nijmegen

psssssssst niet teveel doorvertellen.. voor je het weet staat het gehele team van grasduinen bij je op de stoep..
Geeft niks, was toch bij familie dus op mijn stoep hebben ze niet zoveel te zoeken :D
Alleen citrusfruit heeft het morele recht tegen persvrijheid te zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar