Zit je dan met je 70-200...

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

Had je beter een MP-e 65mm mee kunnen nemen :D :D
Afbeelding

Of een tilt/shift...
Afbeelding
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
Gebruikers-avatar
Ducky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 10:53
WoonplaatsCOLON Musselknoal
CONTACTCOLON

Hoort er geen tekstballontje bij 1 met de tekst: "Effe checke of de lensdop eraf is?"

En bij 2: "Eerst nootjes dan een foto, mister!" :wink:
[size=75][b]Mijn [url=http://www.henkbentlage.nl]Fotowebsait[/url] en meer [url=http://submit.shutterstock.com/?ref=79083]hier[/url][/size][/b]
Gebruikers-avatar
BossHogg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2010 15:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam

wat een brutale aap!!!!! :lol:
Lenzen zitten in mijn ogen en objectieven op mijn camera!
Gebruikers-avatar
bakaloko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2009 16:59
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

BRILJANT !! :lol: :lol:
[size=75]2 Dikke camera's met 3 vette lenzen, een vatsige flitser, een kick @ss statief en een extreem cool rugzakje. WOEI !!!
[url=http://www.focasa.nl][color=red][b]klikkerdeklik[/url][/color][/b]
[/size]
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Helemaal leuk :D.
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
ahaverkamp
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2007 10:17
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

En ook helemaal niet toegestaan. Er staan tig borden dat je geen contact mag maken en dat je afstand moet houden en het wordt nog een aantal keren verteld voor je bij die doodshoofdaapjes bent. Verleden jaar was het de aapjes aardig afgeleerd en hoefden ze niet steeds natgespoten te worden. Dit jaar is het wederom 1 bende omdat iedereen toch contact zoekt. De aapjes zijn er weer de dupe van.

Valt wat mij betreft dus in de catagorie nestfotografie.
3 kastjes met extra handvat, 12 buizen met glas en 4 lampjes
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

ahaverkamp schreefCOLONEn ook helemaal niet toegestaan. Er staan tig borden dat je geen contact mag maken en dat je afstand moet houden en het wordt nog een aantal keren verteld voor je bij die doodshoofdaapjes bent. Verleden jaar was het de aapjes aardig afgeleerd en hoefden ze niet steeds natgespoten te worden. Dit jaar is het wederom 1 bende omdat iedereen toch contact zoekt. De aapjes zijn er weer de dupe van.

Valt wat mij betreft dus in de catagorie nestfotografie.
Zo goedemorgen lekker geslapen??

Ik ben daar gaan zitten en heb me gedurende 45 minuten niet verplaatst. Ik heb geen enkele poging gedaan om contact te zoeken met die apen, in tegenstelling tot van die vinexgezinnen die ze m&m's proberen te voeren (wat afgewend wordt door de mederwerkers) Deze beste aap kwam gewoon aangewandeld en keek eens in mijn lens, om er vervolgens op te gaan klimmen... Ik deed helemaal niets, dacht laat maar gaan die loopt vanzelf weg. Als ik me druk ga maken wordt ie alleen maar kwaad.

Er stonden talloze werknemers van de apenheul, en die stonden kostelijk te lachen.. Ik denk mede omdat ik niets ondernam en gewoon stil bleef zitten.. Het duurde ook hooguit 10 seconden dit.

Buiten dit alles geen plantenspuit gezien, in tegenstelling tot vorig jaar.
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Haha,
Net of hij in je lens is geklommen op foto 2!

Gr,
Jasper
...design my thoughts like a sculpture.
Gebruikers-avatar
Kolkkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2007 10:40
WoonplaatsCOLON Eindhoven

r.muusers schreefCOLON
ahaverkamp schreefCOLONEn ook helemaal niet toegestaan. Er staan tig borden dat je geen contact mag maken en dat je afstand moet houden en het wordt nog een aantal keren verteld voor je bij die doodshoofdaapjes bent. Verleden jaar was het de aapjes aardig afgeleerd en hoefden ze niet steeds natgespoten te worden. Dit jaar is het wederom 1 bende omdat iedereen toch contact zoekt. De aapjes zijn er weer de dupe van.

Valt wat mij betreft dus in de catagorie nestfotografie.
Zo goedemorgen lekker geslapen??

Ik ben daar gaan zitten en heb me gedurende 45 minuten niet verplaatst. Ik heb geen enkele poging gedaan om contact te zoeken met die apen, in tegenstelling tot van die vinexgezinnen die ze m&m's proberen te voeren (wat afgewend wordt door de mederwerkers) Deze beste aap kwam gewoon aangewandeld en keek eens in mijn lens, om er vervolgens op te gaan klimmen... Ik deed helemaal niets, dacht laat maar gaan die loopt vanzelf weg. Als ik me druk ga maken wordt ie alleen maar kwaad.

Er stonden talloze werknemers van de apenheul, en die stonden kostelijk te lachen.. Ik denk mede omdat ik niets ondernam en gewoon stil bleef zitten.. Het duurde ook hooguit 10 seconden dit.

Buiten dit alles geen plantenspuit gezien, in tegenstelling tot vorig jaar.
Mijn post is dus door de update verloren gegaan, effin.

Van 2006 t/m 2009 heb ik in Apenheul gewerkt en de doodshoofdaapjes getraind. De apen mochten geen contact meer zoeken met bezoekers (en v.v. natuurlijk). Indien ze dat wel deden werden ze gecorrigeerd met de plantenspuit.
Ook in het geval van in een lens koekeloeren omdat ze zichzelf zien weden ze dus gecorrigeerd.
Kinderwagens mochten ook niet meer naar binnen, kinderen schrokken te erg en in kinderwagens ligt nog enorm veel aan etenswaren.

Sinds dit seizoen heeft Apenheul helaas (dat is mijn mening) het hele beleid weer omgegooid. De plantenspuiten zijn opgeborgen, kinderwagens mogen weer naar binnen, dus de apen gaan weer helemaal los en worden niet meer gecorrigeerd.
Het resultaat is dat de apen de bezoekers dus weer gaan opzoeken en hun natuurlijke gedrag dus weer deels verdwijnt.
Om dit onder de categorie nestfotografie onder te brengen vind ik een te zwaar woord, de apen doen het nu echt zelf.
Het enige wat je als fotograaf kan doen is afstand nemen om dit soort dingen te voorkomen. Scheelt je ook vieze vingers op je lens :lol:
1D MkIII met erg leuk glaswerk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar