Themawedstrijd Maart/april 2015

De maandelijkse wedstrijd om de beste foto's. Voor de leden en door de leden.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Wedstrijdleiding

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's. Bovendien zijn er huisregels over het deelnemen aan de fotowedstrijd.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

De themawedstrijd gaat vanaf heden weer iedere maand georganiseerd worden, wij hopen als crew van EOS Digitaal uiteraard dat er enthousiast meegedaan wordt en dat we veel inzendingen zullen krijgen.

Het thema voor deze maand is:
KLEURRIJK...

Uiteraard kun je binnen dit thema alle kanten op, dus ik wil jullie graag uitnodigen je creativiteit en ideeën de vrije loop te laten en stuur die mooie foto's in!
Een ieder heeft de mogelijkheid om twee foto's in te sturen, dit geeft voldoende ruimte om één of twee mooie foto's in te sturen!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Voor reacties op deze opdracht is er een apart topic aangemaakt.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&t=117456

Neem bij je inzending svp de Richtlijnen Themawedstrijd in acht!

Daarbij willen wij graag een 5-tal van deze richtlijnen nog extra onder de aandacht brengen:
- Maximaal 2 foto's per wedstrijdperiode.
- De foto moet zijn gemaakt binnen de wedstrijdperiode, in dit geval dus in Maart 2015 tot en met 15 april 2015
- EXIF informatie moet bij de foto zijn ingesloten. Is dit niet het geval, dan graag de originele foto bij de inzending insluiten.
- De foto mag een maximaal formaat hebben met een breedte van 1024 en een hoogte van 900 pixels.
- De foto mag niet voorzien zijn van de naam of de nick van de maker.
- Gelieve bij inzending je EOSdigitaal nickname vermelden in je mail.

Inzendingen kunnen worden gemaild aan: fotowedstrijd@eosdigitaal.nl

Allemaal veel succes toegewenst,

De Wedstrijdleiding
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Judith schreefCOLON - De foto moet zijn gemaakt binnen de wedstrijdperiode, in dit geval dus in februari 2015.
Hé jammer :shock:
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Gelijk uitgeschakeld :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

:mrgreen:
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Samen met de wedstrijdleiding (Judith) hebben we besloten een aantal kleine wijzigingen door te voeren:

- We hebben de naam gewijzigd naar Themawedstrijd, we vinden dat dit beter de lading dekt van wat we met deze wedstrijd voor ogen hebben.
- De inzendingsperiode zal gaan lopen van de 15e tot de 15e van de volgende maand. Reden is dat themawedstrijd en foto van de maand nu gelijk lopen. Door de nieuwe data verdelen we de aandacht netjes en is het in onze ogen duidelijker. (nu verschijnen er aan het begin van maand 2 stemtopics ).
- Voor de opdracht van maart zal de inzendingsperiode dus aangepast worden en kunnen jullie inzenden tot 15 april.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 4

Mijn oorspronkelijke post was jammer genoeg niet de bedoeling van dit topic.
Met verdriet heb ik hem dus weggehaald en ik hoop van harte dat de maker van deze prachtplaat hem voor dit topic inzendt.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Om Gerard zijn post te kunnen begrijpen :wink: :

Gerard had de foto van Jo uit DIT topic voorgdragen voor de wedstrijd. Dat is inderdaad goed bedoeld maar niet de bedoeling. Foto's van anderen mag je wel voordragen in de expo. Zie hier de richtlijnen : http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 84&t=46307
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Op zich een mooi gebaar, een voordracht van een ander.
Daar kunnen we misschien wel een vorm voor vinden in de expo, bv met de rode knop, maar dan paars, of via pb, of hoe dan ook..
Gewoon om foto's onder de aandacht te brengen.
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar