Herfstig sfeertje

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Weer eens wat wezen stoeien met Photoshop.
Het is een beetje een herfstig sfeertje (ja, ik loop achter :wink: )
Het haar bovenop heb ik maar geblurd omdat ik niet goed had geselecteerd wat ik pas zag toen ik al heel eind op weg was. grrrr leermomentje :oops: :evil: :shock:

Afbeelding
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Ik begrijp dat je twee bestaande foto's in elkaar hebt geschoven. Alleen al het feit dat je dit kunt vind ik een groot compliment waard!!!!! :D :D :D
Verder vind ik het resultaat mooi dromerig maar het overheersende gele karakter vind ik persoonlijk iets te veel van het goede............... :oops: :oops: :oops:
Ook de overgangen naar de diffusere delen vind ik te "plots"!
Heel goed te zien bij haar rechter(voor ons linker) arm...............

Jo :wink:
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
GJSpijkerboer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2012 10:12
WoonplaatsCOLON Terwolde

Het idee vind ik leuk! Ik kijk alleen een beetje raar op de vrouw, net als of je deze met free transform zonder de shift knop hebt geselecteerd of het ligt gewoon aan mijn ogen. Als je er naar kijkt, zijn er veel factoren die me afleiden maar ook dat kan aan mij liggen hoor! Blijft een leuk idee. Altijd lastig om zoiets uit te voeren. Gr, Gert Jan
http://www.gjspijkerboer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Jo, het zijn geen twee foto's maar 6 haha.
Tja het gelige zal wel smaakgevoelig zijn ;)

En GertJan alleen het bovenste deel van het haar was niet netjes de rest was wel mooi, daarnaast heb ik wat zitten spelen met refine edge. En het blijft nog best lastig, zoveel stappen en niet alles lukte. Maar het is wel superleuk om te doen. En de eerste paar jaar blijf ik nog wel een beginner haha.
Gebruikers-avatar
GJSpijkerboer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2012 10:12
WoonplaatsCOLON Terwolde

Thabita schreefCOLONJo, het zijn geen twee foto's maar 6 haha.
Tja het gelige zal wel smaakgevoelig zijn ;)

En GertJan alleen het bovenste deel van het haar was niet netjes de rest was wel mooi, daarnaast heb ik wat zitten spelen met refine edge. En het blijft nog best lastig, zoveel stappen en niet alles lukte. Maar het is wel superleuk om te doen. En de eerste paar jaar blijf ik nog wel een beginner haha.
Ik denk dat je al meer kan dan de gemiddelde beginner hoor! Ik vind het ook een lastig iets. Succes
http://www.gjspijkerboer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Dit is nog maar mijn 4de bewerking en de tweede met meer dan 2 foto's dus echt wel een beginner ;) maar dank je wel voor je compliment. :) You made my day.
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

ik weet niet zo goed wat mij nou stoort de kleur of toch t enorme wazige aan de onderkant
t idee vind ik wel gaaf
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Hai Nathalie,
In de tutorial was de onderkant nog op een groter vlak waziger, ik had er al iets mee gesmokkeld hahhaa
Als ik eenmaal door heb wat ik aan het doen ben en waarom ben ik ook beter in staat om mijn eigen draai eraan te geven maar dat vergt
nog wat tijd. :) Ach en tijd heb ik op dit moment :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar