SS Rotterdam

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
rene.w
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2010 20:13

Van deze stoomschip heb ik een poging gedaan om het een nostalgische foto te maken,hoop dat tie gelukt is.

41314

[Canon 5D Mark III ][Sigma 50mm f1.4 EX DG HSM] [Canon EF 70-300mm F/4-5.6 L IS USM [Canon EF 24-105mm F/4.0 L USM is] [Canon Speedlite 600 EX-RT] [Canon ST-E3 RT]
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Redelijk geslaagd, alleen de letters lijken mij erg modern...
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Mooi gedaan!
America is alleen fout gespeld.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Goed gelukt, alleen ga ik mee met mijn voorgangers over het lettertype en de spelling. (zou mij ook zo gebeuren :oops: :oops: )

Ik kan het niet laten om een puntje te ..... Ik zou proberen die vaste verankeringspalen weg te shoppen, die zaten er volgens mij in de jaren dat dit schip in bedrijf was echt niet aan. :wink:

en o ja, maak dan ook een lekker "oud" logo rechts onderin
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
Just Be-Art
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2006 18:20
WoonplaatsCOLON Amsterdam

.... en als ie echt nostalgisch zou moeten zijn, moet ook het gebouw weg dat aan de achtersteven staat! :)
Anderzijds, de nostalgische indruk wordt wel gewekt ondanks het (te) moderne gebouw en de verankeringspalen.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Met de opmerkingen over spelling (!), lettertype en logo ben ik volledig eens. Wat betreft de verankeringspalen en het moderne gebouw niet. Volgens mij gaat het om de sfeer, niet om de geschiedenis te recreëren. Die wegklonen zij niet mijn voorkeur hebben.
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar