Ice queen

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Voor deze foto ben ik wat veder gegaan dan alleen het maken van de foto.
Zo af en toe vind ik het leuk om elementen toe te voegen uit andere afbeeldingen van het internet
Nu ben ik hierin niet echt handig in dus ik ben benieuwd wat voor tips jullie mij kunnen geven.
En wat ik beter had kunnen doen.

Afbeelding

Origineel
http://i57.tinypic.com/20jllpv.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Het idee is wel grappig en een behoorlijke uitdaging om het goed te doen, maar het spreekt mij eerlijk gezegd niet zo aan.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Ericszn schreefCOLONHet idee is wel grappig en een behoorlijke uitdaging om het goed te doen, maar het spreekt mij eerlijk gezegd niet zo aan.
Omdat?
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Ik snap deze foto niet zo. Het is een leuk meisje waarvan ik mij afvraag waarom zij op blote voeten loopt als ze de Ice Queen is. De blauwe lippen komen niet goed uit, die zouden moeten passen in een daarbij passende uitstraling en die zie ik niet. De pose van het model vind ik ook niet echt geslaagd. De kleur combinatie blauw en groen vind ik niet zo denderend om eerlijk te zijn, is natuurlijk een kwestie van smaak.

Tenslotte: als je foto's van het internet gebruikt, moet je natuurlijk wel rekening houden met auteursrecht.
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Als experiment vind ik het geslaagd!
Groeten, Jaap
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar