Helaas had ik geen harmonieorkest...

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Het eerste waaraan ik dacht.... Alleen gemaakt met Lightroom en Nik filters. Ik vind hem wel redelijk geslaagd. Ben benieuwd of jullie dit vreselijk..... vinden :)

Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Best wel ;-)

gr
Frank
Gebruikers-avatar
seoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 10:50
WoonplaatsCOLON nijmegen

Ik weet niet of ik in een psychedelische scifi film anno '70 ben terecht gekomen.
Of bij de teletubbies :)

Toch vind ik het ergens wel kloppen. Dat zogenaamde kunstwerk/monument/??? icm die akkers en lopende man, zijn ook ontvreemdend.
Die blauwe zon, echter, vind ik afbreuk doen aan het geheel.
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
Gebruikers-avatar
AvanO
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 11:36
WoonplaatsCOLON Midden van het land
CONTACTCOLON

De titel maakte me nieuwsgierig, wat zou dat zijn? Maar met deze foto op het netvlies heb ik nu eindelijk een beeld bij het betreffende lied. Briljant :D
Arie

Leuke speeltjes, waar altijd wat bij kan.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Haha, zie de link nu pas!!!

gr
Frank
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Lol. Ga deze ook nog wel gewoon uitwerken hoor, maar het deed me zo denken aan het lied van Maas en Waal.... (alleen klopte de locatie niet....) :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar