Bruidspaar (straatfotografie)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Ik geloof dat ik besmet ben geraakt het straatfotografie-virus. Pak het moment, waarbij je niet altijd de mogelijkheid hebt om na te denken over instellingen, compositie etc.

Dit tafereel zag ik in Tjechië vanaf het terras. Snel de pizza even de pizza laten, camera uit de tas en afdrukken. Ik mis trouwens een apart item hiervoor in het forum, of heb ik dat over het hoofd gezien?


AfbeeldingBruidspaar Tabor 2- by Gerard Bos, on Flickr
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
leerling foto
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 19:29
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland

Ik heb geen ervaring met straatfotografie maar ik vind het een leuke snapshot foto.
Het lijkt wel dat de bruid je in de gaten hebt. Denk dat het bruidspaar deze foto wel zou kunnen waarderen.

groet Theo
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Dank je voor je reactie!
Ik denk niet dat de bruid mij in de gaten heeft gehad, of het moet het gestuntel zijn geweest: Pizza eten op een druk terras (en al wel een tactische plaats aan tafel pakken), dit tafereel aan zien komen, camera willen pakken, er achter komen dat je de fototas stevig heb verankerd aan de stoelpoot ivm lieden met snode plannen, bijna van de stoel afvallen in een poging dat snel op te lossen, toch camera te pakken krijgen, lensdop op de pizza leggen (...), instellen en er achter komen dat het hele terras voor je dit bruidspaar ook ziet, snel hoek zoeken waarin je (bijna) niemand voor je hebt en klik!! Misschien krijgt dat virus mij daarom wel te pakken.

Het zou een mooie stunt zijn om deze foto bij het bruidspaar te krijgen. Maar de foto is in Tabór in Tjechië gemaakt, als het zou lukken zit er meteen wel een heel mooi verhaal bij de foto :P
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
MichielBroerse
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 928
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2012 09:32

Ik vind hem echt goed gelukt, en zeker niet zomaar een snapshot.
Prachtig!
Misschien zou een kleine reepje links er af de foto nog beter maken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar