Moslima's in de Rotterdamse Metro

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Naast het fograferen van natuur en landschap merk ik dat ik het steeds leuker begin te vinden om ook andere onderwerpen te fotograferen zoals o.a straatfotografie.
Hieronder een foto van twee Moslima's die ik in de metro van Rotterdam zag zitten. Ze vielen me op door hun look.
Uniseks maar toch ook weer niet :-).
AfbeeldingSamen in nde metro by Peter Dorsman, on Flickr
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ik zie geen foto?
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

wibo53 schreefCOLONIk zie geen foto?
kan wel doorklikken om 'm te zien.

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
evelakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 668
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2012 14:03
WoonplaatsCOLON wijchen
CONTACTCOLON

Mag dat nog vandaag de dag zonder toestemming kan me voorstellen vanuit hun geloof dat het hun misschien schaadt daar ze het niet
door hadden en je het publiceert middels het forum en op Flickr.

https://forums.marokko.nl/archive/index ... slam-.html
Anoniem 3

Ik heb het idee dat je het begrip 'uniseks' niet helemaal begrijpt.
Verder ben ik het met mijn voorganger (lees: vorige inzender) eens.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

@telescoop:Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Ik had een verkeerde betekenis van het woord uniseks voor de geest. Bedankt voor je opmerkzaamheid. Het ging mij om de gelijkheid in kleding en blik van deze meisjes. Kleding zo goed als gelijk maar dan toch net weer een andere kleur hoofddoek en broek. Verder vind ik de foto niet aanstoot gevend en had ik er om die reden ook geen probleem mee om een dergelijke foto te publiceren.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
evelakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 668
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2012 14:03
WoonplaatsCOLON wijchen
CONTACTCOLON

peter1970 schreefCOLON@telescoop:Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk. Ik had een verkeerde betekenis van het woord uniseks voor de geest. Bedankt voor je opmerkzaamheid. Het ging mij om de gelijkheid in kleding en blik van deze meisjes. Kleding zo goed als gelijk maar dan toch net weer een andere kleur hoofddoek en broek. Verder vind ik de foto niet aanstoot gevend en had ik er om die reden ook geen probleem mee om een dergelijke foto te publiceren.
Ik speel hier niet op de man begrijp me goed maar jij vindt het niet aanstootgevend maar voor de dames kan het behoorlijk lastig zijn vanwege hun geloof.
Gebruikers-avatar
Superkiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 944
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 21:10
WoonplaatsCOLON Woensdrecht
CONTACTCOLON

Wat mij dan weer opvalt is dat werkelijk elk van de vijf individuen op zijn telefoon bezig is.
Waarschijnlijk is het niet eens iemand opgevallen dat je deze foto gemaakt hebt ;)
Kiwi says hi!
ajbeefde
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 10:40

Foto is niet echt bijzonder.... Wat is er bijzonder aan moslima's in de tram?

Misschien voor iemand die de afgelopen jaren onder een steen heeft gelegen een bijzonder iets, maar voor de gemiddelde Nederlander iets wat je iedere dag tegen kan komen.
Canon 70D // EF 50mm f/1.4 USM // EF 100mm f/2.8L Macro IS USM // EF-S 24mm f/2.8 STM // EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM // Sigma 18-300mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM "C" // Sigma AML 72-01 // Canon Speedlite 430 EX // FalconEyes SSK-2150D
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Bedankt voor jullie reacties.

gr
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar