Proost...

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
FotoMarius
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2011 17:35
WoonplaatsCOLON Friesland

Afbeelding Proost... :D
Laatst gewijzigd door 1 op FotoMarius, in totaal 1 keer gewijzigd.
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

:D Nog even en dan mag het weer.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
sschot
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2018 01:11

leuke en vrolijke plaat, niet perse heel mooi, maar wel het moment vast leggend.

Ik vind de kaders door het witte randje en de zwarte rand een beetje overkomen als of het om rouwfoto's gaat, wat mij persoonlijk een heel erg verkeerd gevoel geeft wat naar mijn gevoel de foto(s) negatief beinvloed. Maar mogelijk vind jij het gewoon mooi.
Groet, Steven
_____________________________________
Canon EOS 7D Mark II | EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | EF 50mm f/1.8 STM | EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM | Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG OS APO HSM | TAMRON 90MM 2.8 MACRO DI SP | Canon Speedlite Flash 580EX |
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

sschot schreefCOLON 23 Apr 2021 21:24leuke en vrolijke plaat, niet perse heel mooi, maar wel het moment vast leggend.
Dat inderdaad. Een foto waar ik een lach van op mn gezicht krijg.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Ook hier volg ik mijn voorgangers....
Met de extra kanttekening dat ik het kader wel erg zwaar vind met die zwarte rand rond een vrolijke foto
Apple fan, Canon volger...
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Ik vind het het hele mooie moment opname! De zwarte rand en wit kader rond de foto doet echt afbreuk aan het geheel.
Gebruikers-avatar
FotoMarius
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2011 17:35
WoonplaatsCOLON Friesland

sschot schreefCOLON 23 Apr 2021 21:24 leuke en vrolijke plaat, niet perse heel mooi, maar wel het moment vast leggend.

Ik vind de kaders door het witte randje en de zwarte rand een beetje overkomen als of het om rouwfoto's gaat, wat mij persoonlijk een heel erg verkeerd gevoel geeft wat naar mijn gevoel de foto(s) negatief beinvloed. Maar mogelijk vind jij het gewoon mooi.
‘K ben gewend om mijn foto’s in witte of zwarte Passe Partout te bespreken en te laten zien.
Dit is een simpele verkleinde Passe Partout versie.
Allen dank voor de reactie’s…
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar