[VERZAMELTOPIC] [18+] EOS fotografen geven zich bloot DEEL 3

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

catflap schreefCOLONgoh wat een zelfverheerlijkend topic weer ...
Zo is het niet begonnen, en nooit bedoeld in elk geval! Lees de historie ervan maar eens door (deel 1 en 2). Het is begonnen als een soort "uitdaging", maar het werd gelukkig wel serieus opgepakt. Veel deelnemers moesten een stevige drempel over, maar zijn toch blij dat ze het gedurfd hebben. En de insteek van het commentaar is altijd positief gebleven, en fotografisch gerelateerd.
Ik vind je opmerking eigenlijk kant noch wal raken, en tamelijk bot overkomen.

Reacties graag per PB om het topic niet te vervuilen.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Thoon_Loque
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

@Tilly: Leuk zo'n G-accoord. :)
Maar idd een leuke foto. Ik heb niet het idee dat je bloot op de foto staat, maar het ondertussen toch wel bent. Leuk gekozen zo'n accessoire. Qua achtergrond doet het me wat aan een kampeerboerderij denken....

Ik vind het sowieso super dat mensen zoiets durven. Voor mezelf heb ik wel een idee maar de uitvoering.....
Canon: | 6D | 7D | 40D | EF 24mm 1.4L | Speedlite 580II |
Sigma: | 24-70mm 1:2.8 EX DG | APO 70-200mm F2.8 EX DG HSM | 18-35mm 1:1.8 DC ART | 50mm F1.4 | 85mm F1.4
Tokina SD 11-16 F2.8 DX ATX-PRO | Peleng MC 3,5/8 A Fisheye Circ.
Lex Augusteijn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1463
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2004 14:31
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik vind dit een geweldig leuk onderwerp en ben erg verrast door alle creativiteit die mensen erin leggen.
En een compliment voor iedereen die het lef heeft hier te exposeren!

Tja, en dan kan ik zelf niet achterblijven....
Waterballonnen bleek te moeilijk, maar met een gewone lukt het ook wel.
Het moeilijkst is nog je gezicht in de plooi te houden als er zo'n knal komt.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Lex Augusteijn, in totaal 11 keer gewijzigd.
Canon 5DII + EF 70-200/4.0L IS USM + EF 24-105mm/F4.0L IS USM + EF 17-40/F4.0 L + EF 50/1.8 + Tamron AF SP 90/2.8 DI + Speedlite 580 EX II
En dat moet ik allemaal meezeulen ...
Gebruikers-avatar
ErikL
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 657
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2005 17:02
WoonplaatsCOLON Gemert - N.Br. - The Netherlands

Lex,

Super hoe je dit combineerd. Goed gelukt hoor de foto!


ErikL
[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 II | EF 50mm F1.8 mkII | EF 55-200mm F4.5-5.6 II USM | EF 100-400 f/4.5-5.6 [color=red]L[/color] IS USM |Filters: UV + Circ. Polarisatie | Speedlite 430EX + Omnibounce | SanDisk Ultra II 1Gb CF | SanDisk 256 Mb CF | Luxon Pro10 tripod | Vanguard VGT-4 Monopod | Lowepro Computrekker Plus AW[/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Lex wat een SUPER idee!! Geweldig!! Hoeveel ballonnen kostte het om de foto te krijgen die "het" buiten beeld houdt??
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Lex Augusteijn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1463
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2004 14:31
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

fokkedeboer schreefCOLONLex wat een SUPER idee!! Geweldig!! Hoeveel ballonnen kostte het om de foto te krijgen die "het" buiten beeld houdt??
Nou, enkele tientallen bij elkaar. De eerste foto's gaven een schaduw van 'het' te zien, dus toen moest ik de belichting aanpassen. Vervolgens is 'het' op ongeveer de helft van de foto's te zien. En dan is van de rest tweederde niet te gebruiken omdat mijn gezicht in een rare grimas staat. Je reageert in een niet te onderdrukken reflex op zo'n knal. Zelfs met mijn oren dichtgestopt viel het nog niet mee....
Canon 5DII + EF 70-200/4.0L IS USM + EF 24-105mm/F4.0L IS USM + EF 17-40/F4.0 L + EF 50/1.8 + Tamron AF SP 90/2.8 DI + Speedlite 580 EX II
En dat moet ik allemaal meezeulen ...
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Ik kan het me voorstellen ja! Maar, uiteindelijk zeer geslaagd!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Lex, je blijft in stijl :D Geweldig!
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

k'vind het ook een hele leuke, goed bedacht en helemaal in je eigen stijl!

gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

hahaha Lex, geweldig! Dit is echt helemaal Lex(periment) ten top!
ik wacht nu op het vervolg van de serie want meestal knappen die ballonnen na het prikken met de naald?!

hehe nee grapje hoor,

echt super idee en erg leuk uitgevoerd!!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

:lol: Geweldig lexperiment weer. Nu nog een blikje cola kapot schieten met een kogel...of durf je dat niet? ;)

mvg,
Frank
Lex Augusteijn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1463
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2004 14:31
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

RenateG schreefCOLONik wacht nu op het vervolg van de serie want meestal knappen die ballonnen na het prikken met de naald?!
Deze is al aan het knappen als je goed kijkt...
Ik heb ook foto's die een fractie later genomen zijn, maar die krijgen jullie niet te zien. 8)
Canon 5DII + EF 70-200/4.0L IS USM + EF 24-105mm/F4.0L IS USM + EF 17-40/F4.0 L + EF 50/1.8 + Tamron AF SP 90/2.8 DI + Speedlite 580 EX II
En dat moet ik allemaal meezeulen ...
Thoon_Loque
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Was je niet bang om in het verkeerde "ballonnetje" te prikken :o ??
idd een ERG leuk idee, zo zie je maar dat bloot zijn niets met erotiek te maken hoeft te hebben. (Bedoel ik niet als een belediging naar de mensen die fotos gepost hebben hoor!)
Canon: | 6D | 7D | 40D | EF 24mm 1.4L | Speedlite 580II |
Sigma: | 24-70mm 1:2.8 EX DG | APO 70-200mm F2.8 EX DG HSM | 18-35mm 1:1.8 DC ART | 50mm F1.4 | 85mm F1.4
Tokina SD 11-16 F2.8 DX ATX-PRO | Peleng MC 3,5/8 A Fisheye Circ.
irene
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 463
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2004 17:15
WoonplaatsCOLON Veluwe

Lex Augusteijn schreefCOLON
RenateG schreefCOLONik wacht nu op het vervolg van de serie want meestal knappen die ballonnen na het prikken met de naald?!
Deze is al aan het knappen als je goed kijkt...
Ik heb ook foto's die een fractie later genomen zijn, maar die krijgen jullie niet te zien. 8)

Gewoon afwachten op het lexpielement :oops:

Geweldig weer lex!
Irene
DutchHornet
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2005 16:47
WoonplaatsCOLON Papendrecht

Geweldig zoals iedereen op zijn eigen creatieve manier een draai geeft aan dit topic, super timing van die ballon :lol:
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Er zijn weer foto's erbij gekomen zeg.....leuk om te zien wat iedereen steeds weer verzint en het beste bij zichzelf vindt passen.
En idd lexperiment in je blootje super bedacht lex :wink:

Marian
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Die ballon is echt goed gevonden! En precies op het goede moment geschoten! :D
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

@Tilly: Leuk zo je gezicht tijdens het gitaar spelen. Alsof het de normaalste zaak is van de wereld dat je daar in je nakie staat. Geweldig idee!

@ Lex : leuk bedacht ook met die balon. Was ook timen denk ik om de balon nog ff je familiejuwelen te laten verstoppen.

Zit zelf ook nog met een paar ideen, alleen de uitvoering nog. :roll:

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Tilly schreefCOLON
Wheely schreefCOLONIk zou een band om de gitaar gedaan hebben.. houdt wat relaxter vast, lijkt mij .. nu is het een beetje een gevoel van "hou ik alles bij elkaar" ?

Sorry voor DIE opmerking, maar dat zag ik er nou eenmaal in. Wel een heerlijke korrelige "begin jaren 80" effect zo !!
Hihi, ik ben van begin jaren 80, geboren in 1983 om precies te zijn.
Ik zou jou (ik zit nog 's door dit topic te bladeren en kom je foto weer tegen uiteraard...) willen adviseren/vragen om de foto nog 's te nemen met een band aan de gitaar, of jij zittend (als je daarmee niet te veel "prijs gaat geven" ;)). Misschien dan ook íets meer richting camera kijken.. niet IN (want dát schijnt dan weer tegen alle portretfotografieregels (galgje) te zijn.
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
TallDutch
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2006 13:39
WoonplaatsCOLON Hoofddorp
CONTACTCOLON

linda schreefCOLONDeze foto is door een goede vriend van mij genomen met mijn camera....met enige schroom.... :?
[edit Fokke: bij een quote liever niet de foto meequoten..]
Prachtige foto. Absoluut klasse. Het heeft iets mysterieus.
Check out:[url=http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5641000]PH-KVE[/url] |[url=http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=473802]PH-KZI[/url]
[url=http://www.jetphotos.net/showphotos.php?group_id=57]Dutch Aviation Photography[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar