Een DJ & Producer door Marcel

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

Hoi,

Deze DJ / Producer vroeg me foto's te maken zodat hij zijn werk kan promoten bij verschillende instanties.
Hij maakt trance-muziek en wil graag doorbreken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij vind de foto's zelf helemaal geweldig.

Ik moet zeggen dat ik zelf ook tevreden ben.


Commentaar altijd welkom.

Marcel
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

De foto's zijn op zich erg goed, maar ik had hem toch ook graag achter een draaitafel willen zien. :wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
HendrikB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2006 09:18

John maait me net het gras voor de voeten vandaan.
Technisch zijn de foto's zondermeer goed maar als je de foto's als PR o.i.d wilt gebruiken lijken me "actiefoto's" toepasselijker.
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

Music en Hendrik,

Ik ga je antwoorden maar begeef me op glad ijs. Komt ie.

Hij doet volgens mij veel met samples en dat soort dingen. Ik weet niet of daar een draaitafel voor gebruikt wordt. Het is niet iemand die in een discotheek of trancehut (oid) avonden muziek draait. Hij produceert voornamelijk.

Daarnaast was de opdracht iets te maken met de getoonde apparatuur en wou hij er sombertjes en/of stoer opstaan.

Ik had voorgesteld om in zijn studio de shoot te doen. Hij gaf aan graag met de zwarte achtergrond in mijn studio te willen werken.
Enne...... klant is KONING.

Bedankt voor de reacties.


Marcel
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Gebruikers-avatar
HendrikB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2006 09:18

Oké Marcel, ik snap je argumenten en respecteer dat.
En als het de wens van de klant is dan doe je het gewoon zo.
Zoals ik al zei, op de kwaliteit van de foto's kan ik geen negatief commentaar geven, ze zijn gewoon top ! (vind ik).
En dat gladde ijs valt wel mee hoor, zo hard en negatief wordt er hier niet gereageerd vind ik (gelukkig maar want er moet wel gepost worden, én blijven).
Thoon_Loque
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2006 20:54
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Mij spreekt op zich de foto met het halve gezicht het meeste aan.

verder alles heel netjes gedaan!
Canon: | 6D | 7D | 40D | EF 24mm 1.4L | Speedlite 580II |
Sigma: | 24-70mm 1:2.8 EX DG | APO 70-200mm F2.8 EX DG HSM | 18-35mm 1:1.8 DC ART | 50mm F1.4 | 85mm F1.4
Tokina SD 11-16 F2.8 DX ATX-PRO | Peleng MC 3,5/8 A Fisheye Circ.
XXL
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 22:09
WoonplaatsCOLON Beuningen (Gld)
CONTACTCOLON

De laatste foto vind ik het beste, alhoewel als het stoer moet zijn ga ik voor de eerste.
De foto met het halve gezicht is ook mooi, maar die zou ik niet gebruiken als ik de DJ was.
Phil Collins was hem al jaren voor (album: Both Sides).

Maar, prima foto’s hoor! :lol:
Gebruikers-avatar
Paul79
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2005 16:17
WoonplaatsCOLON Goes
CONTACTCOLON

Het is alleen jammer dat hij de uitstraling heeft dat hij er geen zin in heeft!

Ik vind het wel mooie promo foto's maar als je niet had gezegd dat het een dj was dan had het iedereen kunnen zijn. Ik had hem een plaat in zijn handen geven of een plaat als achtergrond gebruikt.
FotoGraaf Van Bueren
Gebruikers-avatar
JohnnyT
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2006 09:46
WoonplaatsCOLON Beuningen
CONTACTCOLON

Moet me toch aansluiten bij de rest :oops: de foto's zijn technisch helemaal goed, maar kan er niet uit op maken dat hij dj is. Maar zonder dat zijn het wel stuk voor stuk mooie foto's hoor!

Groeten Johnny
verslaafd aan modelfotografie, een medicijn is nog niet gevonden.
chrizz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2006 21:08
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Ik ben eigenlik wel geïnteresseerd in zijn muziek. Kijken of het hoofd bij de muziek past.
350D, EF-S 18-55, 24-105mm f/4L IS, EF 50 mm f/1.8 II ,EF 75-300 f/4-5.6 III, Crumpler Long Schlong
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

Thanks voor de reacties.

Hierbij zijn website:
http://www.wilfredkluin.nl/

zijn muziek op:
http://myspace.com/wilfredk


Groeten,

Marcel
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Kaylani
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2005 22:50
WoonplaatsCOLON Hendrik Ido Ambacht
CONTACTCOLON

Het is geen nieuwtje om te zeggen dat de foto's goed zijn.
Mijn complimenten.

Alleen vind ik de foto's geen PR uitstraling hebben.

gr Kaylani
[size=75][b][color=blue]Camera:[/color][/b] Canon 30D [b][color=blue]Lenses:[/color][/b] Canon EFS 17-85 IS USM | Canon EF 50 f/1.8 II | Canon EF 75-300 1:4-5.6 III usm [b][color=blue]Flits:[/color][/b] Canon Speedlite 420 EX[/size]
Gebruikers-avatar
jurgen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 12:01

Technisch heel goed.
Is al gezegd, maar de PR waarde lijkt laag...
Vooral foto 4 is bijna grappig, de bril past helemaal niet bij het muts imago. De bril is te intellecueel. Zowieso komt ie bij mij meer over als een leraar dan een DJ...
Amateurs worry about equipment.
Professionals worry about money.
Masters worry about light.
-Marcel-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2005 17:03
WoonplaatsCOLON ZH

Is dit een dj ? Ik zie het er niet aan af.
En als het zijn wens was het zo te doen dan zou ik of weigeren of niet het verhaal erbij posten op deze site.
Zeker de laatste foto met de synth erop ziet er vrij geforceerd uit terwijl een dj/producer juist helemaal thuis zou moeten zijn rond dit soort speeltjes.
Een super werkbaar atribuut zou een draaitafel of 2 zijn, je bent namelijk geen dj zonder draaitafels :D
Foto technisch is alles zover ik het kan beoordelen dik in orde, maar dit is geen trance of dj of producer sfeertje. sorry :x
Camera : Canon 350D + grip Lenzen : EF 70-200 F4, EF 17-40 F4, EF-s 60 macro F2.8, EF 300 F4 IS Flitser : 420EX + omnibounce.
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

-Marcel- schreefCOLONIs dit een dj ? Ik zie het er niet aan af.
En als het zijn wens was het zo te doen dan zou ik of weigeren of niet het verhaal erbij posten op deze site.
Zeker de laatste foto met de synth erop ziet er vrij geforceerd uit terwijl een dj/producer juist helemaal thuis zou moeten zijn rond dit soort speeltjes.
Een super werkbaar atribuut zou een draaitafel of 2 zijn, je bent namelijk geen dj zonder draaitafels :D
Foto technisch is alles zover ik het kan beoordelen dik in orde, maar dit is geen trance of dj of producer sfeertje. sorry :x
Marcel, ik had jullie voor de gek kunnen houden door erbij te zeggen dat hij Leraar was. Heb ik niets aan, dus heb ik gewoon erbij gezet zoals het is. Lijkt me het meest logisch en meest leerzaam. Blijkbaar denk jij er anders over.

Bedankt voor je reactie !


Marcel
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Ben Wijman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 405
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2005 14:30
WoonplaatsCOLON Eygelshoven (zuid-limburg)
CONTACTCOLON

Voor een DJ heb je actie-foto's nodig en niet van die stijve foto's.

Technisch gezien zijn ze uit de kunst maar er zit geen greintje spontaniteit in en dat mag je van een DJ/producer toch wel verwachten.

Een DJ/producer moet zichzelf kunnen verkopen en dat kan deze in elk geval zo niet.

Maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteiten van de fotograaf.
[size=75][color=#FF0000]Canon[/color] body met wat [color=#FF0000]L[/color] glaswerk[/size]
-Marcel-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2005 17:03
WoonplaatsCOLON ZH

md-foto schreefCOLON
-Marcel- schreefCOLONIs dit een dj ? Ik zie het er niet aan af.
En als het zijn wens was het zo te doen dan zou ik of weigeren of niet het verhaal erbij posten op deze site.
Zeker de laatste foto met de synth erop ziet er vrij geforceerd uit terwijl een dj/producer juist helemaal thuis zou moeten zijn rond dit soort speeltjes.
Een super werkbaar atribuut zou een draaitafel of 2 zijn, je bent namelijk geen dj zonder draaitafels :D
Foto technisch is alles zover ik het kan beoordelen dik in orde, maar dit is geen trance of dj of producer sfeertje. sorry :x
Marcel, ik had jullie voor de gek kunnen houden door erbij te zeggen dat hij Leraar was. Heb ik niets aan, dus heb ik gewoon erbij gezet zoals het is. Lijkt me het meest logisch en meest leerzaam. Blijkbaar denk jij er anders over.

Bedankt voor je reactie !


Marcel
Nee je moet ons natuurlijk niet foppen :D , maar ik zou in dit geval gewoon de foto's het woord laten doen sinds jij qua creativiteit beperkt werdt door de klant/opdrachtgever en zijn wensen.
Dan had je denk ik meer foto technische feedback gekregen dan nu, nu heeft bijna iedereen het over de sfeer en die had jij maar beperkt onder controle.

mvg,

Marcel
Camera : Canon 350D + grip Lenzen : EF 70-200 F4, EF 17-40 F4, EF-s 60 macro F2.8, EF 300 F4 IS Flitser : 420EX + omnibounce.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar