Nog een Cyber Girl bij Fokke!

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Een tijdje geleden, voor mijn vakantie, had ik 2 "Cyber girls" op bezoek. De foto's van LunaGoddess had ik al gepost, hier zijn er een paar van Robotic Nurse (wat een namen hè... ;))

LunaGoddess had de nodige model-ervaring, Robotic Nurse niet. En dat is wel te zien: veel dezelfde gezichtsuitdrukkingen en zo. Uiteraard ook mijn tekortkoming in de zin van te weinig regie ... maar toch, niet onaardig dacht ik, en weer eens wat anders!

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

en van hen samen:

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Voor degenen, die de serie van LunaGoddess nog niet hadden gezien, hier staan ze...
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Weer heel mooi.
Paar kleine opm: De poses lijken wel heel erg op die van het andere model solo, maar dat kan ook de bedoeling zijn geweest.
Heel leuk vind ik de gele achtergrond met de gele dreadlocks.
Verder is het plooitje bij haar mond in de laatste foto wat prominent aanwezig.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Erg netjes gedaan fokke!

Ben je een beetje into the cyber modellen? :lol:

Volgens mij een tweeling?

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
petraholland
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 472
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2006 11:56
WoonplaatsCOLON Vriezenveen (overijssel)
CONTACTCOLON

Hele mooie belichting weer Fokke !!
Ik vind nr 1 en nr 2 erg mooi, heel mooi gebruik gemaakt van de spiegelende ondergrond en met die cyberkleding past het er ook erg goed bij.
Gezichtsuitdrukking inderdaad veel hetzelfde, maar als dit voor haar de eerste keer was vind ik het toch niet zo slecht hoor !
Op foto 1 zie ik een grijze vlek naast haar handen in de rechteronderhoek, die zou ik nog iets witter maken. Het lijkt een beetje of je daar de rand met de plaat hebt weggecloned.
Foto 3 had ik net iets boven haar knieën gecropt.Volgens mij wordt hij daar iets 'spannender' van.
Gave kleur achtergrond trouwens. !
Accepteer wat onveranderbaar is, maar verander wat onacceptabel is
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

ik vind ze gaaf!!! meer heb ik eigenlijk niet toe te voegen aan de rest hihi
mooie kleuren en die gele achtergrond knalt lekker zo!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
venz
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2007 16:06
WoonplaatsCOLON Oosterhout NB
CONTACTCOLON

Goede keuze qua achtergrond. Net uitgevoerde foto's. Erg gave modellen ook. Weer eens wat anders.
Kanonnen en Appels...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar