Dickens Festijn Deventer 2014

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Voor de tiende keer op rij heb ik gefotografeerd bij het Dickens Festijn in Deventer. Ik vind het mooi om portretten en overzichtsfoto's te maken waarop geen bezoekers zichtbaar zijn, net alsof je in de tijd van Dickens bent. De (in mijn ogen) mooiste foto's deel ik hier graag. Ben benieuwd naar jullie mening.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op mijn blog en Facebook pagina staan er nog meer maar deze foto's springen er echt uit voor mij.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Foto's op Facebook.... tot 1 januari 2015 ;)

De laatste spreekt mij het meeste aan, wellicht dat de anderen mij meer zouden aanspreken in Z/W. Ik vind twee en vier mooie koppen, maar er mist iets in de bewerking, het voelt nogal vlak, ik weet het niet. Als gezegd, wellicht beter in Z/W?
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
ajbeefde
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 10:40

Ze spreken me allemaal wel aan. Geen last gehad van het weer zo te zien.
Canon 70D // EF 50mm f/1.4 USM // EF 100mm f/2.8L Macro IS USM // EF-S 24mm f/2.8 STM // EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM // Sigma 18-300mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM "C" // Sigma AML 72-01 // Canon Speedlite 430 EX // FalconEyes SSK-2150D
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ik vind het wel een leuke serie maar mis vooral emotie in de beelden. Nr. 2 en 5 hebben mijn voorkeur omdat er op die foto's wel iets van emotie is te zien.

Groet!
Dward
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar