Marinedagen 2013 Den Helder Update marinier

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Dit is te zot voor woorden! Wanneer iets niet gefotografeerd mag worden, dan wordt dat gewoon niet vertoond! Punt!
En wanneer iemand denkt, dat hij de privacy van het geheel en één Marinier in het bijzonder schaadt, dan was het geheel er niet en de Marinier achter een wapen al helemaal niet! En de fotograaf was nooit de Kazerne ingekomen! Neem dat maar van een ex Korporaal der Marns ZM aan! Wat een ge OH!
Franscanon40d
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2012 16:05
WoonplaatsCOLON Zuidholland

Ok. Duidelijk. Ik werd een beetje onzeker hierdoor. Zeker omdat het militair betreft. Ik zit er niet op te wachten om een flinke boete te krijgen. Het blijft een erg scherpe close up van een millitair. jammer dat ik hem later niet heb gezien. had ie vast en zekker de opname mogen hebben. Had de foto al verkleint zodat ie niet makkelijk te misbruiken zou zijn. Als er echt belangstelling is dan tover ik hem weer terug. Hij staat nog gewoon op mijn andere computer. En jah, ik liep daar met een grote rugzak en een kleine cameratas de hele dag en geen eentje heeft er mij aan gesproken. Ik was wel voorzichtig met de Tele om die niet teveel op details van de schepen en voertuigen te richten. Heb wel genoeg leuke onderwerpen gezien hiervoor. En enkele schepen waren gewapende bewakers, daar speel je niet mee. Haha. Als er echt belangstelling ervoor is, dan komt ie terug!

Groet,

Frans
Gebruikers-avatar
roelie-ulft
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 786
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2009 18:48

Terug die foto!!! :D

Bah, wat wordt er toch een boel onzin geschreven op dit forum.


Paul.
Wordt vervolgd.
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

+1 laat je niet opjutten door een paar nitwizzz. Dit soort reportage mag gewoon!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar