[Verzameltopic] The very best of 2013

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Akumal

Prachtige platen komen er voorbij hoor, chapeau!!!
Op nummer 1 heb ik een Eekhoorn foto staan, nog niet zo lang geleden gemaakt in een Herfstsetting.
Ik fotografeer erg veel vogels dus daar 'moet' er ook eentje van bij :D . Lastig, ga ik toch voor de Veldleeuwerik, die zong een poosje het hoogste lied voor mij.

#1.
Afbeelding

#2.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Een tijd lang tegen gehouden door het feit dat het showcase waardig moet zijn... maar toch besloten ze wel te plaatsen.
De eerste foto is een macro van een bloem die ik gewoon erg mooi vind in alle eenvoud. Het was het einde van een periode van veel vervelende dingen en een nieuw begin van tijd voor fotografie.
Heerlijk op de buik door eigen tuin!

Afbeelding

En als tweede toch een vlinder foto. Omdat het toch heel lang niet lukte om foto's te maken waar ik zelf tevreden mee was. Er was altijd wel iets niet goed.
Als ik terug kijk en denk: is deze foto nou zo veel beter dan je tot nu toe maakte? Nee, in tegendeel zelfs, ik heb foto's weg gegooid die beter waren dan deze.
Gelukkig is het plezier er weer en dus ook het genot van foto's die ik maak!

Afbeelding
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

2013 was een hectisch jaar, fotograferen gaat steeds beter, mijn verzameling camera's uitgebreid met 3 analoge en 1 digitale, de Nikon D7100. En alhoewel ik toch wel een aantal camera's heb die qua mogelijkheden mijn oude 5DC voorbij streven, is de 5DC toch altijd mijn werkpaard gebleven. Mijn mooiste foto's blijf ik toch met de 5DC maken.

Afbeelding
Paige by Marco de Boer, on Flickr

Afbeelding
_MG_0066 by Marco de Boer, on Flickr
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar