Vliegende schotel

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Anoniem 4

.
Op dezelfde Hurkerheide van Bloem – 1 werd ik recent geconfronteerd met een vliegende schotel ofwel een UFO. Ook omdat mijn camera was uitgerust met een macro objectief is het bepaald geen plaatje geworden dat in de prijzen zal vallen.
.
Afbeelding
.
Net als Area 51 in de USA heeft dit gebied opmerkelijk veel belangstelling van objecten die naar het zich laat aanzien niet afkomstig zijn van onze planeet.
Je weet echter maar nooit, want er is wereldwijd weer een ware wapenwedloop aan de gang.
Ook de Nederlandse defensie laat zich daarbij niet onbetuigd.
In dit geheimzinnige gebied tref je daarom ook allerlei waarschuwingsborden aan, waarvan onderstaande in de buitenste gordel nog het meest vriendelijke is.
.
Afbeelding
.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Je zou toch denken dat het zelfs -of juist- met een macro-objectief scherper zou kunnen ;)

UFO’s boven de hei: het komt nu wel heel dichtbij :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Lourens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2008 22:04
WoonplaatsCOLON Urk

Je beschrijving is (jammer genoeg :( ) duidelijker dan de foto.
Maar het is wel duidelijk dat er bijzondere waarnemingen te doen zijn op/bij de Hurkerheide.
Geen wonder dat dit gebied zeer verborgen en ontoegankelijk gehouden wordt.
De Titanic was gebouwd door professionals!
De Ark door amateurs :wink: .
Anoniem 4

Niet scherp. Dat krijg je als bij dit objectief de scherpstellingsbegrenzer is ingesteld op 0.3m tot 0.5m.
Daarmee even snel op afstand fotograferen, dat gaat echt niet goed, zoals is te zien. Het was iets of niets. :lol:
Anoniem 4

Ik was al bang dat niemand me zou geloven, maar ik ben niet de enige die ze ziet vliegen.
https://www.nu.nl/opmerkelijk/6060998/r ... redirect=1
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar