Door de bomen het bos niet meer kunnen zien......

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

:lol: :lol: :lol: :lol:

Nee hoor!
De tuin laat ik zo natuurlijk mogelijk. Soms gaat dat wel gepaard met wat minder gewenste plantengroei, maar extra bemesting of chemische producten komen er nooit aan te pas.
Daardoor ontstaat er na jaren een eigen biotoopje met plantjes die vanzelf verschijnen.
Voor de dood van mijn vader heb ik een paar polletjes Scilla Hispanica gekregen. Eigenlijk Cultivars maar deze verwilderen erg mooi. Uit het UK mocht ik ooit van een tante een polletje Blue Bells meenemen uit hun aangrenzend bosje en van een vriend uit Oostenrijk kreeg ik ooit een paar bolletjes Scilla non-scripta. Het is op dit moment een ware Scillaverschijning in de tuin met ook hybriden van genoemde soorten.
Ik heb diverse opnamen van de Scilla gemaakt, maar deze is misschien wel de natuurlijkste: Tussen de struiken en dwergboompjes.
Afbeelding
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

En ik maar kijken of er iets aan af te keuren valt aan deze foto maar nee hoor, het is weer een top-plaatje in typische Jo-stijl. Alles in deze foto staat naar mijn gevoel op de juiste plaats.
Wat ben ik blij te lezen dat er nog mensen zijn die chemische brol uit hun tuin weren, tijdens het weekend zag ik weer iemand met zijn gifspuit in het rond spuiten met een paar spelende kinderen in zijn zog.
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Dank je Paul voor deze leuke reactie!!! :D :D :D
En ik ben blij om te concluderen dat ik niet de enige ben........... :D :D :D
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar