Florennes (EBFS) 17-04-2013

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
gortje123
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2012 14:35
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Op 17 April j.l. heb ik een bezoek gebracht aan de Belgische basis Florennes.
Die week waren er namelijk Italiaanse Tornado's op bezoek i.v.m. een uitwisselingsproject.
Het was een super mooie dag met veel vlieg activiteiten.
Ik heb een selectie gemaakt, de resterende foto's zijn te bekijken op mijn website.

1 Afbeelding

2 Afbeelding

3 Afbeelding

4 Afbeelding

5 Afbeelding

6 Afbeelding

7 Afbeelding

8 Afbeelding

9 Afbeelding

10 Afbeelding

11 Afbeelding

12 Afbeelding

13 Afbeelding

14 Afbeelding

15 Afbeelding

Met vriendelijke groet,

Roelof-Jan Gort
http://www.rjgfotografie.com
Laatst gewijzigd door 1 op gortje123, in totaal 2 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Mooi! Voorkeur voor nummer 8 (als ik goed heb geteld, misschien even nummeren) vanwege de korte DOF. Bij de andere vind ik de voor- of achtergrond nogal 'ns onrustig.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ha Gortje,

Het zijn best mooie foto's maar wat ik mis bij deze opnames is het kenmerkende voor straaljagers: Snelheid!
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar foto 8. In deze pose hoeft geen snelheid te zitten. Lekker dreigend!
De eerste foto zou ik overigens even recht zetten.

Groet!
Dward
gortje123
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2012 14:35
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Dward schreefCOLONHa Gortje,

Het zijn best mooie foto's maar wat ik mis bij deze opnames is het kenmerkende voor straaljagers: Snelheid!
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar foto 8. In deze pose hoeft geen snelheid te zitten. Lekker dreigend!
De eerste foto zou ik overigens even recht zetten.

Groet!
Dward
Het rechtzetten van foto 1 is niet nodig. Als u de basis kent is dit gedeelte van de baan oplopend. De toestellen gaan van laag naar hoog.
Ik heb er nog wel aan gedacht of ik het recht zou gaan zetten, maar ik wil het graag houden zoals het daadwerkelijk is.
De enige manier om snelheid te laten zien is een langzame sluitertijd, maar daar ben ik niet echt een liefhebber van. Ik wil graag scherpe foto's.
Dat is een afweging waar ik voor heb gekozen.

Groet,

Roelof-Jan Gort
http://www.rjgfotografie.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar