Vliegveld Hilversum

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Gisteren voor het eerst met de 7D en de 420mm op pad geweest naar Vliegveld Hilversum. Het een en ander aan het uitproberen geweest en hier een kleine selectie van die middag.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Bij nummer 8 vraag ik mij af hoe lang het nog doorde voordat jij wegrende..... :mrgreen:

Mooie foto's van kleine luchtvaart, op één of andere manier vind ik de foto's "persoonlijker" (weet even geen betere omschrijving) als je de piloten kunt zien.

Nummer 10 roept een beetjke nostalgische sfeer op. Alleen erg veel ruis, kun je die er nog uitshoppen?

Gr. Gerard
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Ik stond eigenlijk onder die kisten als ze naar beneden kwamen. Soms 10 meter boven de grond gefotografeerd.

Nummer 8 was een bewuste actie van de piloot. Deze man was steeds weer aan het landen en doorstarten en had door dat ik er met een camera stond en wilde even op de plaat denk ik...

Nummer 10 heb ik juist meer ruis toegevoegd om dit effect te krijgen. Het origineel zonder ruis vond ik toch iets minder scherp.

Dank voor je commentaar.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Gebruikers-avatar
Connector
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 350
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 00:17
WoonplaatsCOLON Polderbaan

Hilversum, een geweldig vliegveld, waar nog een "ouwe jongens, krentenbrood"-sfeer hangt. Was er enkele jaren geleden en toen een vliegtuig voor mij wat té ver weg stond, bood iemand aan om mij er heen te brengen.....in een klein vliegtuigje.

Nu jouw foto's, ik vind ze prachtig, je hebt de "beweging" in de foto weten te behouden zonder de foto's onscherp te laten worden. Ondanks de bewolking toch een zonnige serie neergezet hier.

M'n favoriet is nummer 8, mooi zoals hij recht op je af komt vliegen. Scherp tot in de cockpit.

Ik moet ook weer eens afreizen richting Hilversum.
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Dat is ook weer een mooi commentaar!

Bedankt.
Laatst gewijzigd door 1 op Edwin M., in totaal 14 keer gewijzigd.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Leuke reeks... je kan dichterbij komen op van die kleinere vliegveldjes. Kan je ook wat vrijer gaan foto's maken!
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Dank je Jerenes.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar