Nieuwe camera

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Dutchphantom
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2007 04:10
WoonplaatsCOLON San Chung

Ik wil een nieuwe 7D markII kopen. Wie kan een goede en betrouwbare zaak aanraden waar je een goede service krijgt. Bij voorkeur in de omgeving van Twente (maar ik wil eventueel ook wel een eindje rijden).

Reinier
Gebruikers-avatar
HerrieNL
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2010 19:43
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

Zijn er onbetrouwbare winkels dan? Of bedoel je online winkels?
http://www.kesselfotografie.jimdo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Foto Konijnenberg in den Ham, lijkt mij voor jou het beste te doen qua afstand, scherpe prijzen, goed advies.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

karin115 schreefCOLONFoto Konijnenberg in den Ham, lijkt mij voor jou het beste te doen qua afstand, scherpe prijzen, goed advies.
Idd. In twente de enige fotozaak in de omgeving.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Oscar
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2004 21:14
WoonplaatsCOLON Nieuwegein

Volgens mij heeft Zwolle nu ook een Kamera Express. Gewoon vergelijken beide winkels prima service en prijzen
300D, 20D, 40D, 35-350L USM, 75-300 IS USM II, 24-105L USM IS, Tokina 11-16
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Uit eigen ervaring
Voor goede service en oprechte hulp Cameratools in Apeldoorn
Een winkel waar ik graag kom om advies in te winnen, problemen op te lossen of gewoon om te vergapen aan als het leuke spul op de markt
Ik heb een groot gedeelte van mijn gear hier verkregen.

Fotokonijnenberg (Den ham) vond ik de service wat oppervlakkig de laatste 1,5 jaar (advies ingewonnen over de canon 6D en de aanschaf van een A3 printer)

Camera Expres:
Diverse keren wat besteld 3x keer en 2 keer was er wel wat mis met de verzending vertraagd, verkeerde product.

Camera nu ben ik ook ter vrede over al ken ik hun mee van de webshop als aanvulling van cameratools

De tip die ik mee wil geven ga gewoon een keer langs en ga je gevoel na, waar word je het plezierigs geholpen zonder dat je wat aangesmeerd wordt
Dutchphantom
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2007 04:10
WoonplaatsCOLON San Chung

Zijn er onbetrouwbare winkels dan?
Ik bedoel eigenlijk winkels waar je van alles wordt aangesmeerd waar je niet voor komt of waar je niet zo goed advies krijgt.

Maar iedereen bedankt voor de tips. Ik zal eens een rondje maken.

Reinier
Gebruikers-avatar
Petertje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 586
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 19:42
WoonplaatsCOLON Steenwijk
CONTACTCOLON

In Zwolle heb je ook foto Hans Keuzekamp, daar had ik mijn 7d2 vandaan en ook nog 100 euro goedkoper dan de ``grotere`` jongens.
5DII+grip|7DII+grip|canon 8-15F4L Fisheye|canon 16-35F2.8L II|canon 70-200F2.8LIS II||canon 300F4LIS|sigma 105 macro|580exII|430 ex|1.4X Extender
Dutchphantom
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2007 04:10
WoonplaatsCOLON San Chung

Het is dus Konijnenberg in Den Ham geworden. In de winkel werd ik prettig geholpen en hier heb ik dus de 7DII gekocht. Omdat ik niet in Nederland woon heb ik recht op BTW teruggave. Op Schiphol moest ik dus een douanestempel op de rekening halen en deze terugsturen naar de winkel. Via track and trace kon ik zien dat ze de post op 7 juli hadden ontvangen. Dus vanaf die tijd mijn bankrekening in de gaten gehouden om te kijken wanneer het geld zou zijn bijgeschreven. Na 1 maand nog geen geld, dus op 6 augustus maar eens een mailtje gestuurd naar info@... Hier nooit antwoord op gehad. Dus een week later het klachtenformulier op de website maar eens ingevuld. Hier kreeg ik het volgende antwoord op:
"Ik vind het heel vervelend, maar wegens de vakantieperiode hebben dit soort aanvragen geen prioriteit. Ik heb uw aanvraag ontvangen, en heb deze inmiddels goedgekeurd."

Dus samengevat: service in de winkel prima, rest zwaar teleurstellend. Ik denk dat ik de volgende keer maar een van de andere zaken ga bezoeken die hiervoor zijn genoemd.

Reinier
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Dutchphantom schreefCOLONHet is dus Konijnenberg...
Dus samengevat: service in de winkel prima, rest zwaar teleurstellend. Ik denk dat ik de volgende keer maar een van de andere zaken ga bezoeken die hiervoor zijn genoemd.

Reinier
Vind je dat nou niet een overdreven conclusie van je zelf...

je weet dat in deze periode heel Nederland op zijn rug ligt in het buitenland...

volgende keer gewoon even de procedure en verwerkingstijd bespreken, hadden ze je vast verteld dat het wat langer duurde dan per ommegaande...
Apple fan, Canon volger...
Dutchphantom
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2007 04:10
WoonplaatsCOLON San Chung

Vind je dat nou niet een overdreven conclusie van je zelf...
Nee vind ik niet. Ik heb nog meer rekeningen teruggestuurd die op dezelfde datum zijn gearriveerd. En van deze zaken had ik keurig binnen 1 week het geld op mijn rekening staan. Dus blijkbaar ligt niet iedereen op zijn rug in het buitenland. En langer dan 1 maand wachten is wel iets anders dan per omgaande.
Gebruikers-avatar
boko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 10:33
WoonplaatsCOLON Rijssen

Ik ben het helemaal eens met Rick T , de service is de laatste anderhalf jaar niet best meer in Den Ham , ik woon zelf in Rijssen en kwam daar vaak . maar sinds daar andere lui op zitten en in de winkel staan is het heel anders , ik kende bv Gerrit en Paul en Maarten goed . maar die werken er niet meer of op een andere afdeling en DAT is te merken in de winkel .
Ik ga in het vervolg naar Cameratool in Apeldoorn .
Canon 7D MK2 , EF 500/F4 L IS II , 1.4x TC III , Canon 10-22mm ,Canon 24-70/F4 L IS . Ooit kom ik er wel :D
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

wibo53 schreefCOLONje weet dat in deze periode heel Nederland op zijn rug ligt in het buitenland...

volgende keer gewoon even de procedure en verwerkingstijd bespreken, hadden ze je vast verteld dat het wat langer duurde dan per ommegaande...
Om geen ontevreden klanten te krijgen lijkt mij dit een actie van de winkel. Persoonlijk zou ik zelf de telefoon gepakt hebben, mail is wel makkelijk maar zeker niet altijd het beste.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar