raw files wissen dpp in full screen

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Boldy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 478
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 16:41

iemand een idee of het mogelijk is om een foto in dpp te deleten wanneer de foto beeldvullend word weergegeven ?
Via de rechtermuisknop en de deleteknop op mijn toetsenbord lukt het in ieder geval niet.
Kan ze enkel deleten wanneer ze als thumbnail worden weergegeven.
Maar zelfs als ik de instelling op large thumbnail zet, dan zijn ze mijns inziens nog te klein om goed te beoordelen of ik ze wil deleten of niet.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Wat ik deed ( gebruik vaker LR tegenwoordig) is een reject beoordeling geven en dan nadien alle rejected beelden deleten...
Mogelijk dat dit je probleem omzeilt?
Apple fan, Canon volger...
Boldy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 478
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 16:41

denk inderdaad dat dit de enige oplossing is, heb het dan ook zo gedaan.
Amberes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2013 10:46

Maar zelfs als ik de instelling op large thumbnail zet, dan zijn ze mijns inziens nog te klein om goed te beoordelen of ik ze wil deleten of niet.
In DPP 4 kan je helemaal links onderaan je beelscherm kiezen welke layout je wil : thumbnail layout, multi layout met thumbnails horizontaal onderaan, multi layout met thumbnails vertikaal.

Wellicht gebruik jij de eerste beelscherm layout.

Gebruik de multi layout met thumbnails vertikaal, je ziet dan de mappen, de thumnails en een vergrote foto, genoeg om een eerste schifting door te voeren. Dan klik je met je rechtermuisknop op de thumnail (die grijs opgelicht staat) en dan onderaan " move to recycle bin ".

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar