BTW dagen mediamarkt

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Heel veel is er niet meer op voorraad sinds vandaag.
Maar de 5D MarkIII kost €2230,45 op de website op dit moment, misschien interessant voor de gene die nog op zoek zijn.
€2799 is nog de normale prijs, je gaat nu richting Rhinocamera prijzen alleen zonder risico.

Qua lenzen is het leuke niet op voorraad en de rest doet zo te zien niet mee met de actie.
Hans van Wijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2008 13:40
WoonplaatsCOLON Nieuw-Buinen

Aerowswift schreefCOLONHeel veel is er niet meer op voorraad sinds vandaag.
Maar de 5D MarkIII kost €2230,45 op de website op dit moment, misschien interessant voor de gene die nog op zoek zijn.
€2799 is nog de normale prijs, je gaat nu richting Rhinocamera prijzen alleen zonder risico.

Qua lenzen is het leuke niet op voorraad en de rest doet zo te zien niet mee met de actie.
Bij Cameranu.nl en Konijnenberg €2699 hoor.

De levertijd is voor de 5D MarkIII 1 tot 4 dagen, en op = op. Hoeveel zullen ze hebben???
Veel vertrouwen heb ik er niet in. :wink: :wink:
Met vriendelijke groet,

Hans.
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

Doe niet zo raar.... als ze op de website aangegeven voorraad te hebben dan is dat zo, met deze drukte kost het verzenden gewoon wat langer dan normaal. Net zoals het normaal is dat veel snel is uitverkocht.
En bij sommige filialen liggen ze gewoon op voorraad. Gewoon een hele goede deal als je wat zoekt, en de moeite neemt om gewoon bij de start te kopen...
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

Doe niet zo raar, de prijzen gaan eerst omhoog, wat trouwens mag, en vevolgens met de btw actie korting kom je op dezelfde prijs uit van andere winkels. Stond gisteren een heel stuk van in de krant.
Media Markt wekt de illusie dat je dikke korting krijgt, maar dat is dus niet zo. Onder aan de streep is de prijs gelijk aan andere winkels.

Ik ben toch niet gek?!.....
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
Gebruikers-avatar
John vd B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2016 13:46
CONTACTCOLON

Met een aantal artikelen is dat zo, maar met die 5D toch niet. Ook de 7Dmk2 kun je voor een leuke prijs scoren. De 5D komt op 1850 uit ongeveer. Niet verkeerd. Ik zie geen enkele winkel die hem voor dat bedrag aanbiedt namelijk. (tenminste ik ga er vanuit dat de btw er nog vanaf gaat want als je hem in je winkelmandje legt staat er duidelijk INCL 21% btw)

Beiden zijn al uitverkocht, gisteravond waren ze nog op voorraad. Misschien in de lokale winkel nog wel op voorraad.
Laatst gewijzigd door 1 op John vd B, in totaal 28 keer gewijzigd.
http://www.landmachtfotografie.nl
EOS 5D Mark III -EOS 7D___EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM___EF 100-400mm 4.5-5.6L IS USM___EF 24-105mm f/4L IS USM___EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
GdH
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2007 10:50

P71 schreefCOLONMedia Markt wekt de illusie dat je dikke korting krijgt, maar dat is dus niet zo. Onder aan de streep is de prijs gelijk aan andere winkels.
Onzin natuurlijk... en als je even zelf zou kijken ipv dit soort idiote teksten neer te zetten ook eenvoudig zelf te constateren.
Ze zullen echt niet overal nu de goedkoopste prijs hebben, en er zijn de nodige uitsluitingen. Mmaar voor de rest is het een prima actie. En zoals je hier kan lezen voor camera's en lenzen, als je snel genoeg bent tenminste, gewoon veruit de laagste prijs voor veel modellen. Het is jammer dat de keuze soms beperkt is, hoewel een aantal vestigingen best een leuke selectie hebben.
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

John vd B schreefCOLON (tenminste ik ga er vanuit dat de btw er nog vanaf gaat want als je hem in je winkelmandje legt staat er duidelijk INCL 21% btw).
Daar heb ik dus m'n twijfels over. De BTW is wettelijk verplicht en moet dus ook op de bon staan, ze geven een korting ten waarde van de BTW.

Van de Mediamarkt website: Je kan altijd een artikel aanschaffen op naam van je bedrijf bij zowel de Media Markt-winkels als in de Media Markt-webshop, ook tijdens de BTW-actie. Het wettelijke BTW-tarief blijft gehandhaafd en staat ook op de factuur of kassabon vermeld.
Ruud.
Gebruikers-avatar
John vd B
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2016 13:46
CONTACTCOLON

Ik vind het ook vaag aangegeven. In de winkel staat blijkbaar wel de gewone prijs maar gaat er bij de kassa de btw"korting" nog vanaf, in de webwinkel zou het er al af zijn dan? Die 2230 was al een mooie prijs uiteraard incl of excl de korting.
http://www.landmachtfotografie.nl
EOS 5D Mark III -EOS 7D___EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM___EF 100-400mm 4.5-5.6L IS USM___EF 24-105mm f/4L IS USM___EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

GdH schreefCOLON
P71 schreefCOLONMedia Markt wekt de illusie dat je dikke korting krijgt, maar dat is dus niet zo. Onder aan de streep is de prijs gelijk aan andere winkels.
Onzin natuurlijk... en als je even zelf zou kijken ipv dit soort idiote teksten neer te zetten ook eenvoudig zelf te constateren.
Eh, sorry, maar als jij zelf even goed leest staat er nergens dat ik niet zelf heb geconstateerd, dat neem je dus aan! Dus die idiote teksten zet je zelf ook neer. Je kan ook op een minder botte manier reageren hoor!!
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

Heren, het was maar een TIP de €2230,45 is al met de korting, er staat duidelijk dat de aangegeven prijs al met de korting is dus niks geheimzinnigs. De mensen die er op tijd bij waren hebben toch minimaal €350,00 korting gehad op de reguliere winkelprijs.

Maar waarom zou er zo weinig gepost worden op het forum? :wink:
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

I rest my case ;)

De kunst van reageren is soms lastig he. Beledigen en aanvallen...
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
Angelo2206
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2016 16:52

Toch even een reactie van mij. Ik ben nieuw op dit forum maar kijk al een tijdje mee.
Ik heb afgelopen woensdag een 7d mark ii aangeschaft.
Voor de actie koste deze € 1499 net als bij alle andere bekende webwinkels.
Ik heb er nu € 1239 voor betaald. Geen sprake dus van prijsfixing :wink:
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

Blijkbaar niet bij alles dus ;) veel plezier ervan
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
Angelo2206
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2016 16:52

P71 schreefCOLONBlijkbaar niet bij alles dus ;) veel plezier ervan
Thanks. Dat gaat zeer zeker lukken.
jocola

Voorbeeld: Canon Batterygrip voor de EOS 70D
Afgelopen woensdagmiddag nog geen kwartier voordat de MM website offline ging t.b.v. de "BTW weg ermee" actie was dit product gewoon voorradig.
18.00 ging alles weer online en amper 10 minuten later keek ik weer naar dit product...........niet meer verkrijgbaar.
MM.....ben er klaar mee.......ga binnenkort wel een bij "konijntje" in Den Ham bestellen ;)
Anoniem 4

Het is net als bij iedere actie van welke winkel dan ook ................ OPLETTEN
en je niet onvoorbereid rijk rekenen, want voor je het weet ben je ..... de L.U.L.
ben je wel voorbereid en sla je op het juiste moment je slag dan koop je .... SPEK
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

Zo ist! :mrgreen:
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar