Flitsprobleem eos750d

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Jack1970
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2018 18:19

Hallo allemaal ik ben sinds kort in het bezit van een eos750d mijns inziens een heel fijn toestel.echter heb ik het volgende aan de hand met de flitser wat volgens mij in het begin niet zo was. Wanneer het toestel op automatisch staat met het lcd scherm geactiveerd werkt hij zoals het hoort, sluit ik nu het lcd scherm en wil ik fotograferen op de stand automatisch dan gaat bij het scherpstellen de flitser een paar keer aan en uit( geeft een knetterend geluid ) en bij het maken van de foto flitst hij zoals het hoort dus de afdruk is wel goed. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Gebruikers-avatar
kromlensje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2017 11:40
WoonplaatsCOLON N Br

rode ogen functie ?
eos 750D met grip, eos 400D, met grip, EF 24-70mm f/4.0L IS USM ,Sigma 70-300mm apo dg macro, efs 18-55mm II, efs 18-55mm is stm, ef 50mm F1.8 STM.
Thuispapa
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:12

Zou het kunnen zijn dat je in een te donkere omgeving probeert scherp te stellen en hij het flitslicht gebruikt om genoeg licht te hebben om scherp te stellen?
Jack1970
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2018 18:19

Thuispapa schreefCOLONZou het kunnen zijn dat je in een te donkere omgeving probeert scherp te stellen en hij het flitslicht gebruikt om genoeg licht te hebben om scherp te stellen?

Het vreemde is dat wanneer je dezelfde actie uitvoerd met ingeschakeld lcd scherm dit niet gebeurd
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Thuispapa schreefCOLONZou het kunnen zijn dat je in een te donkere omgeving probeert scherp te stellen en hij het flitslicht gebruikt om genoeg licht te hebben om scherp te stellen?
Dat denk ik ook.

gr
Frank
Robert14
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2014 10:54

Thuispapa schreefCOLONZou het kunnen zijn dat je in een te donkere omgeving probeert scherp te stellen en hij het flitslicht gebruikt om genoeg licht te hebben om scherp te stellen?
Ik weet het bijna zeker. Bij de 70d gebeurt dit ook in Av stand. Je doet er goed aan het instructieboekje bij gebruik flitslicht te bestuderen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar