Weet iemand iets over de cashback akties Canon voor 2007

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Hallo,

Weet toevallig iemand iets over de nieuwe cashback akties van Canon.
Zeg maar dat voucher boekje.

Ik wil namelijk een 70-200 f2,8 aan gaan schaffen en wil niet net als met mijn 30d naast het net vissen. (8 dagen)

Nu zijn de prijzen iets verlaagd tijdelijk en ben bang dat dit in januari weer verhoogd wordt.

Gr. Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
kwanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Heiloo

jandb schreefCOLONNu zijn de prijzen iets verlaagd tijdelijk en ben bang dat dit in januari weer verhoogd wordt.
Waarom denk je dat? Ik denk dat de prijs gelijk zal blijven om het verschil met de IS versie interessant te houden.
30D en spul...
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

de prijsverlaging bij bijv. broef konijn is onafhankelijk vamn de cashback acties van Canon. Die cashback acties zullen weer ophouden (en mss komen er nieuwe acties) maar hoe lang de prijsverlaging bij konijn blijft kon konijn zelf mij ook niet vertellen... De kans achter het net te vissen blijft altijd. Maar je meot het zo zien: je kunt nu kost wat kost krom liggen om een bepaald artikel voor een bepaalde prijs te willen hebben, of je neemt rust, spaart wat langer, accepteert een hogere prijs maar je hoeft dan niet hasloverkop te beslissen en alle spaarpotten kapot te slaan... laat je niet gek maken!
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Ik laat me ook niet gek maken, maar ik ga eind dit jaar of in de eerste week van 2007 zoiezo een telelens aanschaffen.

Ik heb echter met mijn 30d een beetje pech gehad en 8 dagen voor de cashbackaktie mijn camera gekocht en dus achter het net gevist. (150 euro)

En het is lullig als ik dit met een telelens weer ga hebben.
Als de prijzen verhoogd worden dan gaan beide types dat begrijp ik ook wel.

Gr. Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Nou, het vorige cashback boekje bevatte bonnen die van ergens in maart tot aan december geldig waren. Dat verwacht ik volgend jaar eigenlijk weer en dat valt dus niet echt samen met je aanschafplan. Dus dan is het zoals schoffie zegt; geduld hebben, paar maandjes wachten en gewoon rustig doorsparen.
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Rustig doorsparen voor een 24-105 L gaat zeer zeker gebeuren...
Nu niet ter plekke nodig, dus misschien zit die inderdaad wel in de cash-back...

Laten we met z'n allen gaan wachten! (en doorsparen)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

schoffie schreefCOLONde prijsverlaging bij bijv. broef konijn is onafhankelijk vamn de cashback acties van Canon. Die cashback acties zullen weer ophouden (en mss komen er nieuwe acties) maar hoe lang de prijsverlaging bij konijn blijft kon konijn zelf mij ook niet vertellen... De kans achter het net te vissen blijft altijd. Maar je meot het zo zien: je kunt nu kost wat kost krom liggen om een bepaald artikel voor een bepaalde prijs te willen hebben, of je neemt rust, spaart wat langer, accepteert een hogere prijs maar je hoeft dan niet hasloverkop te beslissen en alle spaarpotten kapot te slaan... laat je niet gek maken!
mee eens, en: niets is zo duur als een overhaaste aankoop, die toch niet goed bevalt.
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

eos4all schreefCOLON
schoffie schreefCOLONde prijsverlaging bij bijv. broef konijn is onafhankelijk vamn de cashback acties van Canon. Die cashback acties zullen weer ophouden (en mss komen er nieuwe acties) maar hoe lang de prijsverlaging bij konijn blijft kon konijn zelf mij ook niet vertellen... De kans achter het net te vissen blijft altijd. Maar je meot het zo zien: je kunt nu kost wat kost krom liggen om een bepaald artikel voor een bepaalde prijs te willen hebben, of je neemt rust, spaart wat langer, accepteert een hogere prijs maar je hoeft dan niet hasloverkop te beslissen en alle spaarpotten kapot te slaan... laat je niet gek maken!
mee eens, en: niets is zo duur als een overhaaste aankoop, die toch niet goed bevalt.
Ik heb mijn beslissing al genomen en weet wat ik wil aanschaffen, ik probeer er alleen achter te komen welke lenzen volgend jaar in de cashback zitten, zodat ik niet volgende week maar over twee weken de lens ga kopen.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Volgens mij beginnen de cash-back acties altijd eind maart, begin april.
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

als dat zo is dan is mijn vraag redelijk overbodig.
toch iedereen bedankt.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Als je de zoek functie had gebruikt dan was je hier terecht gekomen.
En daar wist waarschijnlijk niemand iets van een CashBack 2007.
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Effe speculerend:
Ik gok op de 40D in maart en dat er dan gelijk een cash-back mee gaat lopen. Wordt dan vast een 40D met een DIGIC III processor. En ik denk dat je dan een zelfde situatie krijgt als met de 350 en 400, ze laten ze naast elkaar bestaan en uiteindelijk wordt er een uitgefaseerd. Ik heb het idee dat het prima werkt voor Canon, samen met de cash-back.

Wie weet wat 2007 ons gaat brengen!

Groeten Sarpa
Gebruikers-avatar
kwanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Heiloo

BasZ schreefCOLONRustig doorsparen voor een 24-105 L gaat zeer zeker gebeuren...
Nu niet ter plekke nodig, dus misschien zit die inderdaad wel in de cash-back...

Laten we met z'n allen gaan wachten! (en doorsparen)
Hear! Hear!
30D en spul...
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Onyx schreefCOLONAls je de zoek functie had gebruikt dan was je hier terecht gekomen.
En daar wist waarschijnlijk niemand iets van een CashBack 2007.
de klok tikt door en we zijn een dag 10 of verder, ik had topic reeds gelezen. maar toch bedankt.

gr jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
HaZee
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 26 Sep 2005 22:59
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Op de EOS Discovery heeft Canon aangegeven dat 2007 een "interessant" jaar wordt. Uitweiden mocht hij nog niet, maar had te maken met 20 jarig bestaan van de EOS in 2007 ....
Christiaan

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig, maar ik wil wel graag alles weten ;)
Gebruikers-avatar
cevri
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2005 21:28
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

jandb schreefCOLON
Onyx schreefCOLONAls je de zoek functie had gebruikt dan was je hier terecht gekomen.
En daar wist waarschijnlijk niemand iets van een CashBack 2007.
de klok tikt door en we zijn een dag 10 of verder, ik had topic reeds gelezen. maar toch bedankt.

gr jan
Voorlopig heeft Canon de prijzen van z'n L Lensen drastisch verhoogt,
Bij booms A'dam zag ik de 70-200 f2,8 nog voor € 1059. Bij knijn al voor € 1249.
Zie ook het topic bij Objectieven
Gr Cees
Site: www.janssendevries.nl
Gebruikers-avatar
Richard1970
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2006 22:03
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Ik heb er een beetje pech mee gehad.

Eind december heb ik de Canon EOS 400D gekocht in de veronderstelling dat er een voucher bij zat voor een workshop en cash back vouchers.
Nu is de camera pas in januari afgeleverd en zit er geen voucher workshop bij en de cash back aktie is geëindigd op 31 december 2006.

Ik ga ze er in ieder geval over schrijven en misschien toont Canon wel coulance?
Niet geschoten is altijd mis.
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Richard,

Altijd proberen. Ik was 2 weken te laat voor een cashback en kreeg toch € 300,- terug.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Zat er op de 400D cashback dan?
Duijmski
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2006 13:54

eos4all schreefCOLONZat er op de 400D cashback dan?
Nope ! Maar wel op de 5D van Martin :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar