HELP!!! Tamron af70-300mm f/4-5.6 ld macro 1.2

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Digileek
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2006 06:41

Allemaal bedankt voor jullie adviezen. Ik heb inmiddels de lens afgewezen!! Risico dat er wat mis mee is is mij te groot.
Laatst gewijzigd door 1 op Digileek, in totaal 13 keer gewijzigd.
400D met kitlens..
kees37
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2006 17:31

ONGEZIEN
Zou ik nooit doen. Stel je voor dat er iets mis mee is, dan is 50 euro nog een hoop geld :!:

[mod-break BasZ -> probeer voortaan even wat minder vraagtekens en uitroeptekens te gebruiken, dit even aangepast...]
Canon 40D; Canon 24-105 F4; Canon 70-200 F4; Ext. 1,4; Canon 50mm F/1.8
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Dat bedrag is niet extreem laag hoor, nieuw is deze lens ook erg goedkoop. Ik heb er zelf ook eentje en hij kan leuke resultaten leveren. Wel moet ik er bij vertellen dat ik er wel even mee heb moeten leren werken.
Verwacht er geen wonderen van, daar is de prijs ook naar. Allergrootste nadeel vind ik wel de erg trage autofocus.
En hij past op een 350, dus ook op een 400
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Digileek schreefCOLONBetaling doe ik bij de postbode dus wat dat betreft zit het wel goed.
:? :shock: :?

Je mag niet eerst in het pakje kijken hè... dus als je een tube tandpasta opgestuurd krijg kun je dat niet eerst controleren...
www.johanvanderwielen.nl
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Ik zou zeggen: NIET DOEN! Het woord "ongezien" levert bij mij vraagtekens. . . . . . .
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Digileek schreefCOLONIk heb advies nodig!!! Ik kan, ongezien, een Tamron af70-300mm f/4-5.6 ld macro 1.2 kopen voor €50,-. Betaling doe ik bij de postbode dus wat dat betreft zit het wel goed. Is dit een goede lens want ik vind het bedrag zo laag.

alvast bedankt voor jullie hulp!!

Digileek
De Postbode pakt het geld aan en levert het pakje af.
Maar de Postbode weet niet, en staat niet garant, voor wat er in het pakje zit.
En open maken, en dan betalen, mag niet van de TNT voorwaarden.....
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
newbie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2006 15:41

zo heb ik een dvd speler gekocht. mocht hem ook niet open maken van die vrolijke meneer van dhl. gewoon doen. en wel voor je betaalt. laat ze maar stampvoeten.
Gebruikers-avatar
jwf
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2006 19:33
WoonplaatsCOLON hoogezand
CONTACTCOLON

ik zou het niet doen .€50 klinkt mij te goedkoop hoewel ik niet weet hoe oud hij is .ik heb de lens zelf voor €135 nieuw gekocht in een op=op
actie hier in groningen daar wil ik het risico niet mee lopen om een tweedehands lens.
maar dat moet ieder voor zich zelf weten.
in iedergeval veel suc6 met wat je gaat doen .

gr
jwf
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Je kan ook gewoon mazzel hebben natuurlijk, heb zelf ook eens een Gossen Lunasix flitslichtmeter gekocht voor 50 euro.
Ik denk dat niemand hier jou kan vertellen wat je in dit geval wel of niet moet doen, iedereen moet aannames doen. De keuze is helemaal aan jou. Succes ermee!
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar