Kanoselfie op de Rijn

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

In de kano heb ik vaak ook een camera bij mij (Powershot D10). Gisteren zijn we met 36 kano's van Arnhem naar Wageningen gepeddeld, dit is een jaarlijkse tocht in het kader van de basisopleiding kano die in de club hebben. Voor Marinus is 20 kilometer toch te ver, maar daarvoor hebben we de sleeplijn :wink: . Toen we moesten wachten op een deel van de groep heb ik eens geprobeerd om mee te gaan in de rage van de selfies. Op goed geluk een paar foto's "naar achteren" gemaakt. Na de inmiddels eindeloze serie "kanopunten met daarvoor...." wellicht iets om meer mee te doen.

(neeeee, ik ga hier geen eindeloze rij selfies tonen :P )

Afbeelding

Nog een vraag off topic: Als de Canon-fotografe die ons bij de sluis van Driel fotografeerde op dit forum actie is ben ik heel benieuwd naar die foto's.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Het is een leuke snapshot. Ennuh: los van je achtergrond - vergeet zelf niet te lachen :p
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

vergeet zelf niet te lachen :p
Dat doe ik! :P Commentaar inmiddels van achteren: Pappa, peddel eens door!
Eerder commentaar, als je net de gang er in hebt: Pappa, ik rem even af hoor, want ik moet dropjes uitdelen.... :roll: :roll:
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar