Boy

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

Gister lag mijn kleine vriendje Boy lekker bij de kachel na gespeeld te hebben in de sneeuw (wat er nog over was). Achtergrond is niet optimaal maar wilde m wel graag met jullie delen.

47459

CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik heb de foto even wat groter geplaats. Dit kan je doen door [photoid]nr. foto[/photoid] te gebruiken.

Over de foto, ik vind deze aan de donkere/sombere kant en zoals je zelf al aangeeft is de achtergrond wat onrustig en zorgt voor afleiding. Leuk dat je deze deelt en volgens mij is Boy vast wel weer in voor een nieuwe shoot.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

Oke, bedankt!
Klopt is ook wat donker, maar dat is de hond en mijn gordijnen ook en het wat al donker buiten dus dat alles maakt het ook donker natuurlijk.
Heb ook niet veel tijd gestoken in het bewerken aangezien de achtergrond het geen mooie foto maakt maar normaal blijft hij niet liggen dus vond het t delen waard :)
CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar