In het bos daar staat een huisje

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Tijdens een wandeling op landgoed Elswout heb ik deze foto kunnen maken. Op dat moment alleen de 100mm macro lens bij me, maar het kwam toch mooi uit vond ik.

Afbeelding
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Leuk doorkijkje, maar de foto oogt onscherp. Had mss ondanks de lens op het huisje scherpgesteld.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Jef-W schreefCOLONLeuk doorkijkje, maar de foto oogt onscherp. Had mss ondanks de lens op het huisje scherpgesteld.
Volgens mij gedraagt een macro zich ook als een gewone lens, behalve dan het feit dat de focusafstand vele malen geringer kan zijn en het brandpunt (altijd) vast is.

De foto doet me niet zo heel erg veel..........
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Bedankt voor jullie reacties.

Vanwege het weinig licht en daarmee gepaard gaande hoge sluitertijd moest ik voor groot diafragma kiezen. In principe heb ik scherp gesteld op het huisje, daarom zie je dat de bladeren en bomen onscherp zijn. Misschien zit er toch nog wat bewegingsonscherpte in.

Hoewel ik het zelf in eerste instantie een leuke foto vond...weet ik nu ook niet zo goed wat ik ervan vind :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar