Locatiebezoek

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Soms kom ik voor mijn werk in uithoeken van mijn rayon. Na al die jaren kom ik nog steeds dingen tegen waarvan ik het bestaan niet wist. Zo ook deze afgebrande boerderij waar helaas genoeg asbest rondslingert voor heel veel ellende. Werk aan de winkel dus, maar dan moet je wel foto's maken van de locatie.

Ik gebruik bij locatiebezoeken mijn Iphone 5S als camera, gewoon omdat ik deze altijd bij mij heb. Eenmaal terug had ik het idee dat met deze foto iets viel te doen. En na wat spielerei op een regenachtige zaterdagmiddag kwam ik op deze HDR tint uit. Ha, wie kan er nu werk en urbex combineren?

(Voor wie zo'n locatie wil bezoeken, niet doen! Wij hebben gewacht op nat weer zodat er geen losse verzels kunnen verwaaien, maar eigenlijk hadden we hier helemaal niet moeten staan!)

AfbeeldingBrandlocatie HDR tint- by Gerard Bos, on Flickr
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
cornelus079
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1665
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2004 10:04
WoonplaatsCOLON Maastricht
CONTACTCOLON

Hallo Gerard, Een bijzondere plaat!!
Greetz, Gerard
Gerard.
De natuur verveelt nooit! http://fotogerard.jalbum.net/
Canon EOS 7D, Tamron 17-50/2,8 XR DI LD + 28-75/2,8 XR DI LD, Canon 100mm 2.8 Macro USM, Sigma 150-600C, Canon 70-300 IS USM, speedlite 420 EX, 580EX, Ringlite 14EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar