Getekend voor het (hun) leven..

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
#Bas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2006 18:44

Toch maar niet bij natuur geplaatst :P

Deze 'serie' heb ik een aantal dagen geleden geschoten. Ik kwam van het station af en zag al die stippen dus heb wat foto's geschoten. Het was al wel vrij donker dus ik had het nog best moeilijk op iso400 om nog goed belichte platen te schieten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben nooit zo'n natuurfan kwa foto's dus je zal me niet snel meer in een bos vinden :P
Canon EOS[b]350D[/b], 28-105mm USM2
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

titel past er mooi bij
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Ik vind het mooie foto's, zeker met dat beetje mist erin. Ik weet uit ervaring hoe lastig het kan zijn om bos en bomen erop te krijgen zoals je het zelf ziet.

Weet je trouwens zeker dat het geen paintball gebied was :wink: ?
Gebruikers-avatar
redmar
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1433
GeregistreerdCOLON 10 Dec 2005 21:26
CONTACTCOLON

Deze 'serie' heb ik een aantal dagen geleden geschoten.
Weet je trouwens zeker dat het geen paintball gebied was :wink: ?
Daar dacht ik ook meteen aan, eerst met t paintbalgeweer je onderwerp creëren en dan foto's maken 8)...
Van de foto's vind ik nummer 2 het best qua bosweergave, alleen jammer dat de boom zo in het midden staat.
#Bas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2006 18:44

eric_nl schreefCOLONIk vind het mooie foto's, zeker met dat beetje mist erin. Ik weet uit ervaring hoe lastig het kan zijn om bos en bomen erop te krijgen zoals je het zelf ziet.

Weet je trouwens zeker dat het geen paintball gebied was :wink: ?
Precies, je ziet allemaal mooie verbanden tussen die stippen en dan lees je de foto's uit en dan is dat helemaal weg. In dit geval waren er al meer als 100 foto's niet scherp omdat ik met een beste lange sluitertijd uit de hand moest schieten. Opzich wel een leuk iets om een keer beter uit te werken met een statief en dus meer scherptediepte.

Dit waren meer een soort snapshots, kwam uit school en zag die stippen en had toevallig een cam bij me dus helaas geen stafief.
eric_nl schreefCOLON Weet je trouwens zeker dat het geen paintball gebied was :wink: ?
Nee, ja of paintball moet er tegenwoordig wat ruiger aan toe gaan;


Afbeelding
Canon EOS[b]350D[/b], 28-105mm USM2
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar