Brocante

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
scrappie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2006 16:12
WoonplaatsCOLON Purmerend
CONTACTCOLON

Ik lees hier al een aantal jaar mee, maar heb het eigenlijk nog nooit aangedruft hier foto's te plaatsen. Maar eens moet de eerste keer zijn.

Een paar weken geleden heb ik wat foto's genomen in een Brocante boerderij. De foto's heb ik bewerkt met een plug-in van NIK ColorFX (Cross Processing). Ik heb hier een boek van laten afdrukken en was super blij met het resultaat en ook de eigenaresse van de winkel wilde meteen een boek.

Hier een kleine selectie:

1.

31276

2.

31277

3.

31278

4.

31279

5.

31280

6.

31281

7.

31282

8.

31283

9.

31284

Canon EOS 5DII, EF 24-105 f/4L IS USM, EF 70-300 f/4-5.6L IS USM, EF 50 f/1.4, Speedlite 580EX
http://scrappieirene.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
scrappie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2006 16:12
WoonplaatsCOLON Purmerend
CONTACTCOLON

Niemand die wat feedback voor me heeft?
Ik zie dat het al meer dan 200 keer bekeken is, maar geen reacties.
Canon EOS 5DII, EF 24-105 f/4L IS USM, EF 70-300 f/4-5.6L IS USM, EF 50 f/1.4, Speedlite 580EX
http://scrappieirene.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Git
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2011 09:27
WoonplaatsCOLON Ekeren
CONTACTCOLON

Ik vind een zeer mooie reeks... en prachtig bewerkt.

De dame van de winkel zal wel erg blij zijn met dergelijke leuke foto's!
Canon 60D | EF-S 18-135MM F3.5-5.6 IS | EF 50MM F/1.8 | Flickr
“The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera.” ― Dorothea Lange
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Ik vind er een leuk sfeertje in zitten, dat heb je goed gedaan.
Wel vind ik het jammer dat met name de laatste wat naar het overbelichte neigen en dat de foto`s wat rommelig zijn.
Misschien kun je beter wat voorwerpen appart nemen en in een rustige omgeving fotograferen, nu zijn het gewoon hoekjes in een gezellig druk winkeltje.
Ik hoop dat je er wat mee kan en dat ik je op iedeeen breng.
grt marco
scrappie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2006 16:12
WoonplaatsCOLON Purmerend
CONTACTCOLON

blubber schreefCOLONWel vind ik het jammer dat met name de laatste wat naar het overbelichte neigen en dat de foto`s wat rommelig zijn.
Misschien kun je beter wat voorwerpen appart nemen en in een rustige omgeving fotograferen, nu zijn het gewoon hoekjes in een gezellig druk winkeltje.
grt marco
Dit is echt de sfeer van de winkel en dat heb ik geprobeerd vast te leggen (ik heb geen productfoto's gemaakt). De winkel staat helemaal vol met dit soort spulletjes.

Ik zal het overbelichte eens bekijken, ben misschien iets te ver doorgeslagen met het gele crossprocessing-filter van de NIK-plugin.
Canon EOS 5DII, EF 24-105 f/4L IS USM, EF 70-300 f/4-5.6L IS USM, EF 50 f/1.4, Speedlite 580EX
http://scrappieirene.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
levdr
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008 22:56

Ik ben geen fan van dit soort processing, maar dit is nou een van die uitzonderingen waar het in mijn ogen uitstekend werkt. Het onderwerp leent zich er voor. Mooie serie. Mooi gedaan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar