Canon 50 mm 2.8 II, Stilleven.

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Brell

Misschien geen meesterstuk, de Plastic Fantastic hiervoor gebruikt, maar vond het wel de moeite waard deze hier te plaatsen.

31388

Arnold
wernerfotografie

Ik vind de foto eigenlijk niet zo goed. De redenen zijn omdat ik ze niet zo mooi vind zijn: krappe kadering, redelijk donker belicht, drukke achtergrond en vooral heel hard licht. Als je de bak zou oppakken en ergens neerzetten waar je alle ruimte hebt (dus zonder schutting erachter) en wachten tot je mooi licht hebt dan kan je er heel wat anders van maken.

Groeten Werner
Gebruikers-avatar
G'tje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 290
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 13:34
WoonplaatsCOLON Enschede

Ik sluit mij aan bij mijn voorganger en verder vind ik de kleuren een beetje vreemd overkomen. Het geel is niet echt geel. Net of er een groene (?) waas overheen zit.
Grtz, Gerard.
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik vind de achtergrond niet te druk eigenlijk. Behalve de schaduw bovenaan. En voor het overige ga ik mee met mijn voorgangers. Ik zat te denken, als je meer afstand had genomen van de bak, maar dan in lijn met de gleuven van het tafelblad, en dan de schaduw boven de bloemetjes zien te voorkomen. Lens meer groothoek dan tele, waardoor de gleuven in het tafelblad een naar de bloemenbak inleidende werking zouden kunnen hebben. ;-) 'tis maar een suggestie..
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
wernerfotografie

En de plantenbak verder van de schutting afplaatsen, en Diagfrma zo groot mogelijk houden (klein F getal) zo zal de achtergrond nog waziger worden, want daar is die plastic fantastic toch wel goed in :D
Brell

Bedankt voor jullie op en aanmerkingen.
ErikDignum: Aangezien ik heb geschoten met de 50mm gaat het begrip tele niet op. Ik word gedwongen om verder af te gaan staan of dichterbij te gaan staan.
Verder neem ik jullie op en aanmerkingen ter harte.

Arnold
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Pfft, 50 mm prime....niet bij stilgestaan bij mijn eerdere comment....bloos...
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Brell

Het zij je vergeven haha.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar