Wat productfoto's van mijn hand

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
tamara3107
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:04
WoonplaatsCOLON Haarlem

Vorige week ben ik met een bevriende styliste bezig geweest om wat willekeurige productfoto's te maken.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canon EOS 5D | Canon EOS 300D + BG-E1 | Canon 70-200 F4.0 L IS USM | Canon 50mm F1.8 |Tamron 18-200 F.4,5-6 | Speedlite |
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Her en der is de witte achtergrond niet egaal wit. Op de laatste foto valt dat het meest op, maar ook foto 1, 4 en 5 hebben veel grijzige vlekken.Foto 5 bijvoorbeeld boven de potjes.

Verder ogen de kleuren hier wat flets, maar dat kan erg goed aan mijn mindere beeldscherm liggen. Verder vind ik de 2e foto het best. Heel lief :)
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik zou er veel meer contrast in knallen
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
tamara3107
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:04
WoonplaatsCOLON Haarlem

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga er vanmiddag even aan sleutelen. Ik heb sinds kort een nieuw scherm en moet hem, ben ik bang, wat beter calibreren. Daar ben ik alleen niet zo handig in ;-)
Canon EOS 5D | Canon EOS 300D + BG-E1 | Canon 70-200 F4.0 L IS USM | Canon 50mm F1.8 |Tamron 18-200 F.4,5-6 | Speedlite |
Gebruikers-avatar
RuBo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 836
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2008 21:35
WoonplaatsCOLON Barendrecht

Ik vind de foto's ook aan de lichte kant en zijn de kleuren inderdaad wat flets.

En als je met de niveau's gaat spelen, moet je ze eens flink doortrekken, zodat de kleuren bijna zwart worden (en dat niet opslaan natuurlijk).
Op die manier kan je goed zien waar de vlekken, tafelranden etc. nog in het wit verstopt zitten.

Op zich mooie foto's, maar er valt dus nog wat meer uit te halen.
Ruud.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar