[verzameltopic] wie drinkt wat ?

Stillevens, producten, glaswerk, etalages...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

arlo schreefCOLONPfff.. drank... :lol:


Ik kan niet kiezen....hips..


[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=63320[/img]
Is dit jouw voorraad? Of zijn het lege dozen, als ik goed kan rekenen staat daar een kapitaal aan drank als die dozen vol zijn!!!!!!!!!

Erg netjes gedaan trouwens.

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
nicqui
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2006 21:53
WoonplaatsCOLON IJmuiden
CONTACTCOLON

Na alle alcohol is het maar weer tijd voor een Energy Boost...

Afbeelding

Chilled to serve...
Gebruikers-avatar
arlo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2006 22:25

Funnie schreefCOLONIs dit jouw voorraad? Of zijn het lege dozen, als ik goed kan rekenen staat daar een kapitaal aan drank als die dozen vol zijn!!!!!!!!!
Erg netjes gedaan trouwens.
Greetz
Wendy
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ze allemaal "vol" zijn... :oops: (hoewel er natuurlijk uit elke fles wel een paar glazen uit zijn :wink: )


En ja..... er staat genoeg om een leuke DSLR met een L lens te kopen. :oops:
Door de jaren zo gespaard... en zo af en toe is er en fles leeg en komt er weer wat nieuws.. (koelkast staat tot achterin vol met nog meer lekkers)
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

arlo schreefCOLON
Funnie schreefCOLONIs dit jouw voorraad? Of zijn het lege dozen, als ik goed kan rekenen staat daar een kapitaal aan drank als die dozen vol zijn!!!!!!!!!
Erg netjes gedaan trouwens.
Greetz
Wendy
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ze allemaal "vol" zijn... :oops: (hoewel er natuurlijk uit elke fles wel een paar glazen uit zijn :wink: )


En ja..... er staat genoeg om een leuke DSLR met een L lens te kopen. :oops:
Door de jaren zo gespaard... en zo af en toe is er en fles leeg en komt er weer wat nieuws.. (koelkast staat tot achterin vol met nog meer lekkers)
He Arlo..

Je zat bij ons ff aan de koffie...ik wil wel eens bij jou aan je ijskast.. :wink: Als dat ene om HDR fotos te maken klaar is bijvoorbeeld? :P

Geintjuh...proost!

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
Xeor
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2006 21:04
WoonplaatsCOLON Roosendaal
CONTACTCOLON

[size=75]Canon EOS 350D | BG-E3 | Canon 50mm F1.8 II | Sigma 70-300mm Apo Macro | Sandisk II 1gb | Sandisk 256mb | Crumpler: The Puppet | Vanguard VT 300 statief |
[url=http://vision-designs.nl/]Vision - Designs[/url][/size]
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

arlo schreefCOLON
Funnie schreefCOLONIs dit jouw voorraad? Of zijn het lege dozen, als ik goed kan rekenen staat daar een kapitaal aan drank als die dozen vol zijn!!!!!!!!!
Erg netjes gedaan trouwens.
Greetz
Wendy
Tot mijn schande moet ik bekennen dat ze allemaal "vol" zijn... :oops: (hoewel er natuurlijk uit elke fles wel een paar glazen uit zijn :wink: )


En ja..... er staat genoeg om een leuke DSLR met een L lens te kopen. :oops:
Door de jaren zo gespaard... en zo af en toe is er en fles leeg en komt er weer wat nieuws.. (koelkast staat tot achterin vol met nog meer lekkers)
Mijn wederhelft is stikjaloers! Ik niet, ben niet echt een alcoholdrinker met per uitzondering een keertje een Frangelico ( hazelnootlikeur) En dan is het puur een glaasje om te genieten.

Greetz

Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
arlo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2006 22:25

[offtopic] ..Ik geloof dat Erik vanmiddag even de koelkast komt inspecteren :wink: ... veel whisky liefhebber zijn hier al pootje over de deur uit gegaan :lol: [/offtopic]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar