[VERZAMELTOPIC] Blijdorp 21 januari 2007

Onze leden aan het werk.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

pierke schreefCOLON
jivecar schreef

Wat een lenzen geweld daar....
Zou ik mij met mijn kitlens + 50mm prime toch nog wel heel onwennig tussen voelen...
Nee hoor je zou gewoon een ander visje tussen de school zijn en je zeker echt wel prima thuis voelen daar. Kom volgende keer maar eens gezellig mee en je zult het zien.

Groet Peter
Eerlijk gezegd kreeg ik een beetje hetzelfde gevoel als jivecar. Veel witte toeters (dus "proffesioneel") zo te zien.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
petra66
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 345
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2005 12:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Digilike schreefCOLON
pierke schreefCOLON
jivecar schreef

Wat een lenzen geweld daar....
Zou ik mij met mijn kitlens + 50mm prime toch nog wel heel onwennig tussen voelen...
Nee hoor je zou gewoon een ander visje tussen de school zijn en je zeker echt wel prima thuis voelen daar. Kom volgende keer maar eens gezellig mee en je zult het zien.

Groet Peter

Eerlijk gezegd kreeg ik een beetje hetzelfde gevoel als jivecar. Veel witte toeters (dus "proffesioneel") zo te zien.
OFF-TOPIC
Professioneel, dat zeker niet. Ik ben zelf pas een jaartje (serieus) met fotografie bezig. En wat betreft die witte toeters. Ik heb het geluk gehad dat ik wat extra spaargeld over had om deze lens te kopen. En dat wil niet zeggen dat ik dan ineens een professionele fotograaf ben. Iemand die een dure sportauto heeft is niet automatisch een goede chauffeur.
Ga gewoon eens gezellig mee, dan zal je zien dat het gewoon een gezellige club mensen is die allemaal dezelfde "gekte" hebben en dat is fotografie.

Petra
[size=75][color=bleu]Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt.[/color][/size]
http://foto.petraderuiter.nl
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Ik ga ook heel even off-topic..
Helemaal mee eens...

Grote witte toeters zegt niet veel hoor... Wordt je portomonaie wel een stuk lichter...
Ik heb ook geen grote witte toeter, maar ga toch mee... 8)

Het is voornamelijk de fotograaf die de foto maakt... Het gaat er gewoon om hoe je met je apparatuur om kan gaan. Dus met een 50mm/1.8 kan je geen vogeltjes hoog in de boom fotograferen en met een 300/F4 kan je niet echt handig macro's/portretjes maken.

Zie 't positief... Door goed rond te kijken wat iedereen gebruikt en de ervaringen van die mensen aan te horen, weet je al erg snel wat je in de toekomst wel en niet wil/kan kopen.

Zo worden er ook regelmatig lensjes gewisseld om eens te proberen en een feeling te krijgen. Vraag bijvoorbeeld maar eens aan Onyx welke lens hij nu echt bovenaan op zijn verlanglijstje heeft staan... :lol: :lol
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Off topic
@Digilike:
Eerlijk gezegd kreeg ik een beetje hetzelfde gevoel als jivecar. Veel witte toeters (dus "professioneel") zo te zien.
Ik heb geen witte toeter :D, ben een amateur en voel me heerlijk tussen al die mensen met dezelfde gekte zoals Petra66 en MarkGrob ook al zeggen. Gewoon een keer meegaan (of kom naar de seizoensmeeting :wink:)

On topic
@Bertus, leuke foto's, vooral die van die geit (ja ik kop hem er in...).
@Onyx: welke lens staat er boven aan je verlanglijstje? Vast dat leuke kitlensje :roll: :lol:

Groet, Trudy
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
relonky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 16:22

Je moet je echt niet laten afschrikken door die witte toeters hoor. De eerste keer dat ik meeging (maart 2006 naar de Noorderdierenpark Emmen) had ik alleen nog maar de 50mm prime lens tot mijn beschikking, maar daar was het niet minder leuk om hoor.
bluecupra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 462
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 19:28
WoonplaatsCOLON Den Haag

Zo is het maar niet, je spullen maken deels een mooie foto makkelijker. Het is dus zeker niet zo dat je alleen met L lenzen mooie (scherpe) foto's kan maken.

Ben zelf al op een paar EOS-shoots geweest en de sfeer is keer op keer goed, ongeacht of er nu een "witte" of "zwarte" lens op je body zit
Canon EOS 7D | BG-E7 Grip | 70-200 F2.8L IS | Canon 24-105 F4.0L IS | Canon 100 F2.8L IS Macro | 430EXII | Kata Bug-203 PL
CanonRob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2006 12:44

@ jivicar

nee joh het is geen wedstrijd wie de grootste of duurste lens heeft.

heb het nu twee keer mee mogen maken en
erg leuk de voorbereidingen
heel erg leuk op de dag(en) zelf
en nog veel leuker is om naderhand de foto's en mensen te zien

ik en ik denk dat alle forumleden die daar waren het goed naar hun zin hadden


grtz

Rob
mvh2012
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005 12:32
WoonplaatsCOLON Rotterdam

bluecupra schreefCOLON@CanonTrudy; alleen op foto 7 staat Maaike 30 niet ;-) Volgens mij heet ze Lianne (correct me if i'am wrong)
ha ha heel goed gezien!
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Gelukkig zijn er niet veel foto's openbaar voor mij (en andere mod Tinus)... ;) ;) ;)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar