Kom in de Kas

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Afgelopen weekeinde was de landelijke actie "Kom in de kas". In het hele land kunnen dan tuinbouwkassen worden bekeken. In de Noordoostpolder hadden dit jaar een zestal kassen bij Luttelgeest de deuren geopend. Mijn vrouw heeft groene vingers en ik heb mijn fototoestel. Samen laten we ons dat buitenkansje dan ook niet ontgaan.
Bijgaand een vijftal foto's van afgelopen zaterdag.

37046

37047

37048

37049

37050

Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
carlitto
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2010 20:16
WoonplaatsCOLON Julianadorp

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de foto's niet prettig vind om naar te kijken, ik mis scherpte, een punt waar mijn blik naar wordt getrokken.

grFrans
Canon 400d, canon 50 1,8, canon efs18-55, canon macro lens 100 2,8, canon efs 55-250, redged TSC 424 met RNB-1.
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

carlitto schreefCOLONIk moet heel eerlijk zeggen dat ik de foto's niet prettig vind om naar te kijken, ik mis scherpte, een punt waar mijn blik naar wordt getrokken.
Bedankt voor je commentaar. Weer een leerpuntje. Hoe had jij deze foto's dan gemaakt?
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

heerlijke lijnen.
vind de 37049 de mooiste.
grt,bouk.
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Mooi gedaan. Zo strak, het lijkt soms wel een designtekening. Goede composities gebruikt, en ze ogen mooi fris.
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Prima platen.
Heerlijk lijnenspel, goede dieptewerking, en er is nog van alles te 'ontdekken'.
Geslaagde serie!
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Anoniem 3

Op het antwoord van Carlitto kun je waarschijnlijk nog lang wachten.

Mijn commentaar wijkt eigenlijk niet af van dat van Geelduikbootje.
Geslaagde serie.
Misschien kun je als particulier nog eens teruggaan om een nog beter overdachte serie te maken.
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Bedankt voor alle reacties.
Misschien inderdaad een idee om nog eens terug te gaan en in alle rust nog een serie te maken. Als je het netjes vraagt zou dat wel mogen denk ik. :wink:
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

kruwt schreefCOLONBedankt voor alle reacties.
Misschien inderdaad een idee om nog eens terug te gaan en in alle rust nog een serie te maken. Als je het netjes vraagt zou dat wel mogen denk ik. :wink:
Mooi uitstapje voor een mini eos dag?
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Geelduikbootje schreefCOLONMooi uitstapje voor een mini eos dag?
Aangenaam idee :wink:.

Ik wil tzt best wel eens informeren. Voorlopig ben ik echter veel weg, dus voor half mei kom ik daar niet aan toe.
Overigens, door het hele land staan kassen, dus dan zit je niet alleen aan de 'mijn' regio de Noordoostpolder vast.
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit meer aan het hiervoor geopperde idee gedacht heb :oops:.
Maar dit weekend waren wel weer de jaarlijkse Kom in de Kas dagen. En uiteraard gisteren weer geweest.

Ging ik vorige jaren wat meer voor de grotere plaatjes, dit jaar heb ik me wat meer gefocust op de details. Een kleine update dus:

Blauwe viooltjes. Klaar voor de verkoop ...

44491

Rose Bellis. Een beetje gespeeld met scherptediepte....

44492

Het zijn niet alleen bloemen in de kas. Ook de groenten en het fruit komen voorbij. Gisteren dus een kas met paprika's. Helaas geen gele of rode exemplaren, maar dan hebben we voor volgend jaar ook nog wat over :wink: .

44493

Bedankt voor het kijken.
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar