Oostenrijk

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jordysport
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010 12:41

Hallo,

Ik ben nog nieuw in de categorie natuur en heb afgelopen zomer in Oostenrijk het een en ander geprobeerd.
Nu was ik benieuwd wat jullie er van vinden en wat jullie eventueel zouden verbeteren.
Het zijn er misschien veel (15) maar ik hoop dat ik jullie er mee vermaak en dat jullie mij kunnen helpen om me hierin te verbeteren!
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.
Afbeelding
14.
Afbeelding
15.
Afbeelding

Benieuwd wat jullie er van vinden en wat jullie anders zouden doen!

Groeten Jordy
Anoniem 3

In de beperking toont zich de meester. :lol: :shock:
M.i. te veel foto's in één keer.
Wat ik anders zou doen?
natuur- en dierenfoto's apart posten.

De beesten laat ik buiten beschouwing.
#5 vind ik de beste van de waterval serie. Prachtig gezien.
#1 is ook heel mooi.
#4 vind ik 'niet af'. Er ontbreekt iets.
jordysport
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010 12:41

Bedankt voor je reageren!
Zal het de volgende keer apart neerzetten.

Zijn de foto van de marmotten zo slecht dan dat je die buiten beschouwing laat of?
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

De serie is inderdaad veelzijdig, maar dat is al aangegeven.

De watervallen zijn prachtig en goed weergegeven. De kleuren en composities zijn prima, hoewel de lucht op foto 7 wel wat onnatuurlijk blauw is.

Toch kan ik Telescoop ook wel bijvallen met het missen van 'iets' op sommige foto's.